تماشا کنید:

اولین تست پرواز تاکسی پرنده آئودی +تصاویر

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۷ | کد خبر: CP- ۸۸۳۴ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
آئودی یک نمونه مینیاتوری تاکسی پرنده به مقیاس یک چهارم را در آمستردام هلند به پرواز در آورد و موفق به گذرندان تمامی مراحل تست فنی شد.
به گزارش کارپرس، آرزوی بعدی آئودی به نام "پاپ‌آپ" یک مفهوم بلندپروازانه برای حمل و نقل هوایی به شکل تاکسی‌های پرنده است که با همکاری شرکت‌های "ایتال‌دیزاین"(Italdesign) و "ایرباس"(Airbus) در پی تحقق آن هستند.

این خودروساز آلمانی هفته گذشته اولین نمایش عمومی "پاپ آپ" را که ترکیبی از فناوری‌های پهپاد و خودران است، با یک مدل مینیاتوری از طرح اصلی به نمایش گذاشت.

این مفهوم ابتدا در نمایشگاه ژنو در سال 2017 و سپس در سال 2018 معرفی شد.

حاضران با یک نمونه اولیه با ظاهری جذاب و جالب مواجه شدند که یک وسیله نقلیه دو نفره جمع و جور بود.

این طرح مفهومی در واقع شامل سه جزء جداگانه است. ابتدا یک موتور الکتریکی 60 کیلوولتی(80 اسب بخاری) است که به کابین حمل مسافر و به منظور تولید یک پهپاد-خودروی خودران و بدون آلایندگی متصل می‌شود.

اما جزء سوم همان تاکسی خودرانی است که مسافران هنگام مواجهه با ترافیک سنگین می‌توانند دو قطعه بالا را فرابخوانند تا با اتصال خودرو با آنها، به پرواز درآیند و از ترافیک خلاص شوند.

قسمت پروازی این وسیله هنگام فراخوانی با اپلیکیشن مخصوص، از یک ایستگاه شارژ بلند می‌شود و خود را به خودرو رسانده و به آن متصل می‌شود.

این تاکسی می‌تواند کابین مسافر را به وسیله یک کوادکوپتر به لطف باطری 70 کیلووات‌ساعتی، به اندازه 50 کیلومتر جابه‌جا کند.

آئودی پیشتر گفته بود که چنین سیستمی 7 تا 10 سال آینده به پرواز درنخواهد آمد و هنوز موانع بزرگ تکنولوژیکی و قانونی برای دستیابی به آن وجود دارد. همان موانعی که پروژه‌های تاکسی پرنده شرکت‌های اوبر، استون مارتین، دایملر، بل هلیکوپتر و غیره با آنها مواجه هستند.

آئودی مدل مینیاتوری خود را که در واقع یک چهارم مدل نهایی است، در هفته پهپادها در آمستردام هلند در حالت کاملا خودران به نمایش گذاشت و توانست کابین مسافر را 80 متر حمل کند.

پروژه "آئودی Pop.Up Next" یک طرح مفهومی بلندپروازانه است که در همکاری با شرکت‌های "Italdesign" و ایرباس در حال تحقق است.

دکتر برند مارتنز رییس "ایتال‌دیزاین" که شرکت تابع آئودی است، می‌گوید: تاکسی‌های پرنده در راه هستند. ما در آئودی به آن معتقد هستیم. مردم بیشتری در حال نقل مکان به شهرها هستند و به لطف حمل و نقل خودران، افراد بیشتری با آسودگی جابه‌جا خواهند شد.

وی افزود: در آینده، افراد سالخورده، کودکان و افراد بدون گواهینامه خواهند توانست از تاکسی‌های رباتیک پرنده استفاده کنند.

car audi 9 7 1 5

car audi 9 7 1

car audi 9 7 1 3

car audi 9 7 1 4

car audi 9 7 1 6



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اولین تست پرواز تاکسی پرنده آئودی +تصاویر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است