Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

کرولا هاچبک جدید بزودی معرفی می شود

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۹ | کد خبر: CP- ۶۵۹۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
مدل SE این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته، صفحه نمایش 8 اینچی، چراغ‌های LED، کارپلی اپل، رینگ‌های آلیاژی با قیمت 21 هزار دلار ارائه می‌شود
به گزارش کارپرس، تویوتا، کرولای هاچبک را باز طراحی کرد و قصد دارد آن را برای اولین بار در اختیار هواداران گیربکس‌های دستی قرار دهد. این خودروی محبوب جهان در تابستان سال جاری در مدل پایه با قیمت تقریبی 21 هزار دلار در نمایندگی‌های فروش تویوتا به فروش خواهد رسید.

 مدل SE این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته، صفحه نمایش 8 اینچی، چراغ‌های LED، کارپلی اپل، رینگ‌های آلیاژی با قیمت 21 هزار دلار ارائه می‌شود و تریم‌های بالاتر حدود یک تا دو هزار دلار گرانترند.

toyota jadid01

toyota jadid02

با این وجود مدل SE می‌تواند با یک سامانه انتقال قدرت متغیر (CVT) ارائه شود که در آن صورت قیمت آن به 22,010 دلار خواهد رسید.

گرانترین مدل این خودرو  XSE نامیده می‌شود و با یک سامانه انتقال قدرت خودکار 25,010 می‌ارزد. در این نسخه بهینه‌سازی مصرف سوخت به شکل چشم‌گیری بهبود یافته و خودرو روی رینگ‌های 18 اینچی سوار است. مه شکن‌های LED، جلوپنجره کرومی، فضای داخلی ارتقاء یافته با پوشش‌های چرمی و چراغ‌های جلوی تطبیقی از ویژگی‌های این نسخه از هاچبک‌های کرولا هستند.

toyota jadid03

toyota jadid04

هاچ‌بک‌های کرولای 2019 قدرت خود را از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی می‌گیرد. از آنجا که این خودرو از اسلاف خود سبک‌تر و کوچکتر است بسیار سریع‌تر و کم سروصداتر  از مدل‌های قبلی که از  موتور 1.8 لیتری بهره می‌بردند، ظاهر شده است.

toyota jadid05

toyota jadid06

کرولاهای هاچ‌بک به‌صورت استاندارد به طیف وسیعی از تجهیزات ایمنی مانند 7 کیسه هوا، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کشش، دوربین پارک و  سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز مجهز هستند. این در حالیست که  مدل‌های XSE علاوه بر تجهیزات یاد شده از پایش نقاط کور نیز سود می‌برند. نسخه‌های SE و XSE با رینگ‌های بزرگ‌تر 18 اینچی، مه شکن‌های LED، جلوپنجره کرومی و چراغ‌های تطبیق‌پذیر هوشمند در نسخه پرآپشن، متمایز می‌شوند.

toyota jadid08

toyota jadid09

این مدل اقتصادی تویوتا در نسخه XSE نسخه دستی نداشته و اعلام  تاریخ دقیق فروش آن به بعد موکول شده است.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کرولا هاچبک جدید بزودی معرفی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است