Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

نیسان یک مفهومی عجیب به نمایش گذاشت!

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۱۲ | کد خبر: CP- ۵۹۴۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
حدواسط به تکنولوژی خاصی مجهز است که می‌تواند سیستم امواج مغزی راننده را بررسی کرده و حال جسمی و روحی راننده را دریابد.
به گزارش کارپرس، ساخت نیسان برای نمایشگاه خودرویی پکن 2018 در سال آماده می‌شود و قصد دارد طیف وسیعی از خودروهای خود و یک مدل مرموز الکتریکی را به نمایش درآورد.

خودروهای الکتریکی در چین برای دستیابی به اهداف سال 2022 بسیار محدود است و نیسان برنامه دارد ساخت این خودرو را با همکاری شرکت دونگ‌فنگ انجام دهد. ساخت چنین خودرویی می‌تواند به رشد تقاضا برای خودروهای الکتریکی در چین کمک کند. تا این لحظه اطلاعات و جزئیات زیادی در خصوص این خودروی الکتریکی به بیرون درز نکرده اما گزارش‌ها از شباهت این خودرو با مدل مفهومی "IMx  کورو" حکایت داند.

nisan pekan01

کانسپت IMx برای اولین بار در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 رونمایی شد و سپس نسخه به‌روز شده آن  در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 به نمایش درآمد. جدیدترین نسخه این خودرو دارای طراحی بدنه بازنگری شده با رنگ بدنه خاکستری تیره، جلوپنجره جدید و رینگ‌های مشکی است.

nisan pekan02

یکی از جذابیت‌های این کانسپت، تجهیز آن به یک حدواسط هوشمند است. این حدواسط به تکنولوژی خاصی مجهز است که می‌تواند سیستم امواج مغزی راننده را بررسی کرده و حال جسمی و روحی راننده را دریابد. نحوه چرخاندن فرمان فشردن پدال گاز در تشخیص حال کاربر  از سوی خودرو موثر است.

 پیش‌بینی می‌شود کراس‌اوور جدید و الکتریکی نیسان با یک بار شارژ مسافتی حدود 600 کیلومتر را بپبماید.

nisan pekan03

از طرفی نیسان قصد دارد نیسان لیف جدیدش را که عنوان سبزترین خودروی سال جهان را از آن خود کرد، در نمایشگاه خودرویی پکن به نمایش درآورد. این خودروی پرفروش الکتریکی با برد 378 کیلومتر بهترین رتبه NEDC یا همان چرخه جدید رانندگی اروپایی را کسب کرده است. اینک نیسان لیف با موتور الکتریکی قدرتمندتر، سامانه حرکتی نیمه خودران و فناوری‌های جدید باچهره‌ای جدیدتر در پکن حضور می‌یابد.

nisan pekan04

نیسان "ترا" که اینک در حد و اندازه‌های یک suv جدید ظاهر شده و از ساختارهای اصلی ناوارا بهره می‌برد از دیگر کاندیداهای نیسان برای برای حضور در غرفه نیسان است. انتظار داریم این خودرو با دو موتور دیزلی 2.3 و بنزینی 2.5 لیتری در توجهات زیادی رادر چین به خود جلب کند. نمایشگاه خودرویی پکن از 25 آپریل ( 5 اردیبهشت) تا 4 می (14 اردیبهشت) در این شهر برگزار می‌شود.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نیسان یک مفهومی عجیب به نمایش گذاشت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است