Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

ایده ی آئودی برای سورپرایز خودروهای برقی

یکشنبه | ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۵ | کد خبر: CP- ۴۷۱۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
آئودی ادعا کرده در صورت اتمام شارژ باتری‌ها، سامانه‌های شارژ فناورانه می توانند خودرو را برای طی مسافت 400 کیلومتری برای مدت 15 دقیقه شارژ کنند.
به گزارش کارپرس، اسپورت‌های الکتریکی امروزه یکی از مسئله‌هایی است کمپانی‌ آئودی ملاحظات زیادی را برای ارائه آنها اعمال می‌کند. اینک مقامات آئودی پیشنهادات زیادی را برای این مدل از خودروهای خود ارائه کرده‌اند که حکایت از ظهور آنها در سال های آتی دارد.

 آئودی روی یک خودروی 4 صندلی اسپورت، که پیش از این ئی- ترون اسپورت نامیده می‌شد در حال کار است.  مدلی که احتمالا به یک سدان چهار در با استایل کوپه تبدیل می‌شود. این خودرو احتمالا از زبان طراحی ئی ترون استفاده خواهد کرد که قبلا در مدل‌های مفهومی ئی- ترون کواترو و ئی ترون اسپورت‌بک مورد استفاده قرار گرفته است و پیش بینی می‌شود مدل تولیدی مدلی حد واسط بین این دو کانسپت باشد.

Audi 202201

از سوی دیگر انتظار داریم این خودرو به شکل گسترده‌ای تحت تاثیر پورشه میشن  ئی قرار گیرد. به همین دلیل استفاده از خودرویی که از موتور سامانه انتقال قدرت الکتریکی 441 کیلوواتی معادل 591 اسب‌بخار دارد، بعید به نظر نمی‌رسد.

Audi 202202

اطلاعات حاصل از خودرویی که در سال 2022 وارد می‌شود، کامل و جامع نخواهد بود، اما براساس گزارش‌ها این خودرو با قابلیت محرک تمام چرخ و با یک باتری لیتینیومی نصب شده در کف ارائه خواهد شد و قادر است تنها با یک بار شارژ مسافتی حدود 500 کیلومتر را بپبماید. آئودی ادعا کرده در صورت اتمام شارژ باتری‌ها، سامانه‌های شارژ فناورانه می توانند خودرو را برای طی مسافت 400 کیلومتری برای مدت 15 دقیقه شارژ کنند.

Audi 202203

این خودروی الکتریکی سال 2022 احتمالا با قیمت پایه 117 هزار دلار ارائه خواهد شد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایده ی آئودی برای سورپرایز خودروهای برقی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است