Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
خودروهای آینده؛

خودروهایی که به فرمان نیاز ندارند!

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۵ | کد خبر: CP- ۳۷۸۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
دو خودروساز طرح اولیه فرمانی برای خودروهای خودران ارائه کرده اند که می تواند به طور هوشمند از خودرو مراقبت کند و اطلاعات کاربر را ذخیره کند.
به گزارش کارپرس، فرمان خودرو در آینده نزدیک حذف خواهد شد! درحقیقت با ورود خودروهای خودران به بازار اثری از آن به جا نمی ماند. درهمین راستا به نظر می رسد دو شرکت جاگوار و لندروور ایده هایی برای حفظ فرمان خودرو دارند. این خودروسازان از یک طرح اولیه فرمان به نام Sayer برای خودروی خودران و اشتراکی طراحی کرده اند.

 این فرمان مجهز به سیستم هوش مصنوعی خود است و کاربر خود را از خودرویی به خودروی دیگر دنبال می کند. به عبارت دیگر اطلاعات هر کاربر در آن ذخیره می شود.

درحقیقت هوش مصنوعی مانند کارمندی عمل می کند که مسئولیت مراقبت از خودرو را برعهده دارد و به کاربر اجازه می دهد در زمان و مکان مورد نظر خود از خودرو استفاده کند. به عنوان مثال اگر کاربر باید در جلسه ای حاضر شود، هنگامیکه در اتاق پذیرایی است، به فرمان خودرو دستور می دهد. در مرحله بعد خودرو به تنهایی تصمیم می گیرد چه زمان باید حرکت کند تا فرد به موقع برسد.

این فرمان هوشمند احتمالا یکی از ویژگی های طرح اولیه خودرویFuture-Type باشد. البته مشخص نیست این فرمان اصلا ساخته شود یا خیر.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهایی که به فرمان نیاز ندارند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است