Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

همکاری فولکس واگن و اچ پی برای ساخت خودروهای سه بعدی

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۸ | کد خبر: CP- ۱۲۵۹۳ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
خودروهای پرینت شده سه بعدی به لطف همکاری فولکس واگن و اچ پی یک قدم به واقعیت نزدیک تر هستند.
به گزارش کارپرس، به نقل از عصر آی.سی.تی، بر اساس همکاری فولکس واگن و اچ پی، قطعات چاپی سه بعدی ظرف زمان کمتری، زودتر از آنچه فکر می کنید در اتومبیل شما خواهد بود.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که دو شرکت فولکس واگن و اچ پی ادعا کرده اند با فناوری Metal Jet - پرینتر سه بعدی متال جت اچ پی – باعث پیشرفت و تحولات جدید در صنعت خودرو خواهند شد.

این در شرایطی است که اچ پی تعداد 10 هزار ماکت فلزی کوچک با مقیاس 1.87 را برای خودرو برقی فولکس واگن مدل ID.3 و با هدف بازاریابی چاپ کرده است، اگر چه که هدف اصلی نشان دادن فناوری پرینت سه بعدی متال جت اچ دی است.

پرینتر های یاد شده قادر به تولید قطعات مورد نیاز در مدت زمان مشخصی هستند. فولکس واگن تاکید می کند که تاکنون هیچ یک از قطعات تولید شده توسط پرینترهای سه بعدی اج پی را در ساخت خودرو خود مورد استفاده قرار نداده است. ID.3 اولین خودرو الکتریکی فولکس واگن خواهد بود که برخی از قطعات آن توسط پرینترهای اچ پی تامین خواهد شد.

مرحله اول پرینت سه بعدی متال جت با تولید بخش های تزئینی با هدف تبلیغاتی آغاز می شود.

مرحله بعدی که در سال 2019 انجام می شود مربوط به تولید قطعات خودرو مانند دستگیره ها، دنده، آیینه ها شده و سپس در سال 2021 بخش های ساختاری و واقعی خودرو به صورت سه بعدی چاپ خواهد شد.

مدیر بخش برنامه ریزی و توسعه فناوری فولکس واگن گفت: اهداف ما به منظور صنعتی کردن تولید مواد افزودنی با پرینتر سه بعدی متال جت اچ پی به سرعت به واقعیت تبدیل شد و این تغییری قابل توجه در صنعت خودرو به حساب می آید. اچ پی، به نوآوری و قابلیت های پیشرفته این فناوری سرعت چشمگیری بخشیده و این موضوع فراتر از انتظارات ما بوده است. لذا ما به طور جدی در حال شناسایی و توسعه بخش های کاربردی به منظور بهره برداری در تولید هستیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

همکاری فولکس واگن و اچ پی برای ساخت خودروهای سه بعدی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است