Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

چرا باید از محلول شیشه شوی اتومبیل استفاده کنیم؟

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۷:۴۹ | کد خبر: CP- ۹۰۰۱ | سرویس: تعمیر و نگهداری خودرو
کارپرس:
یکی از مشکلات بزرگی که در فصل سرما ممکن است رانندگان را درگیر خود کند یخ زدن شیشه های خودرو و بخصوص شیشه جلوی خودرو است.
به گزارش کارپرس، در فصل زمستان به علت سرمای شدید هوا و بارش برف لایه ای از یخ شیشه ها را می پوشاند که این امر باعث کاهش دید راننده می شود.
 
برخی از رانندگان برای از بین بردن یخ زدگی شیشه خودروی خود اقدام به تراشیدن آن ها می کنند! این عمل زمانبر بوده و ممکن است باعث ایجاد خراش بر روی سطح شیشه شود.
 
در مواردی هم ممکن است راننده با ریختن کمی الکل داخل مخزن شیشه شوی خودرو از یخ زدگی شیشه ها جلوگیری نمایند به یاد داشته باشید علاوه بر خطرات ناشی از احتراق، الکل فرار است و پس از مدت کوتاهی تنها چیزی که در مخزن شیشه شوی باقی می‌ماند آب است.
 
استفاده از مایع شیشه شوی در خودرو باعث می‌شود تا شیشه خودروی شما بر اثر آغشته شدن آن به این محلول ها دچار یخ زدگی نشوند.
 
دقت کنید شیشه شوی‌های مخصوص خودرو در فصل های مختلف تفاوت دارند قطعا از محصول زمستانه استفاده کنید، این شیشه شوی ها حتی باعث می شوند که مخزن آب و مجرا های منتهی به برف پاک کن نیز دچار یخ زدگی نشوند.
 
مایع شیشه شوی و ضد یخ شیشه، پاک کننده ای قوی برای آلودگی هایی مانند روغن، اثر حشرات، نمک و گل و لای زمستانه نیز هستند، شما می توانید شیشه شوی را هم در مخزن آب خودرو بریزید و هم می توانید از نوع افشانه آن تهیه کنید تمام شیشه های خودروی خود را به صورت دستی پاک کنید.
 
محلول شیشه شوی علاوه بر تمیز کردن شیشه و جلوگیری از یخ زدگی شیشه ها سبب درخشندگی آن ها می‌شوند. نکته جالب توجه این جاست که این مایع در دمای 30 درجه سانتی گراد زیر صفر نیز یخ نمی زند.
 
ذکر این نکته نیز ضروری است که در فصل زمستان لازم است از محلول شیشه شوی بصورت خالص استفاده شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چرا باید از محلول شیشه شوی اتومبیل استفاده کنیم؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است