Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم؛

چگونه خودرویی که استارت نمی‌خورد را روشن کنیم؟!

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۶ | کد خبر: CP- ۸۹۶۶ | سرویس: تعمیر و نگهداری خودرو
کارپرس:
گاهی در شرایط مختلف پیش می‌آید که خودرو استارت نمی‌خورد. در این حالت ممکن است شما دسترسی به تعمیرگاه نداشته باشید بنا بر این یک راه کار ساده و کاربردی می تواند کار شما را راه بیاندازد!
به گزارش کارپرس، با چرخاندن سوئیچ چراغ های پشت آمپر روشن می‌شود اما وقتی استارت می زنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد و گاهی ممکن است صدای زوزه ای از موتور خودرو شنیده شود! احتمال دارد این اتفاق به دلیل ضعیف بودن باتری خودرو رخ دهد؛ برای تست این موضوع چراغ های خودرو را روشن کنید دقت کنید که نور چراغ ها ضعیف نباشد در این حالت وقتی استارت می‌زنید نور چراغ ها اگر کم نشد باطری خودروی شما سالم است.
 
حال که از سلامت باتری خودرو اطمینان پیدا کردید با یک راه حل ساده می توانید خودروی خود را روشن کنید.
 
برای این کار اول باید قطعه استارت خودروی خود را پیدا کنید، برای پیدا کردن آن بین موتور خودرو و باتری را بررسی کنید اگر باز هم برای یافتن آن مشکل داشتید کافیست کابلی که از قطب مثبت باتری خارج شده است را دنبال کنید این کابل به زیر استارت خودرو متصل است.
 
در مدل های گوناگون خودرو ها قطعه استارت نسبت به طراحی های مختلف ممکن است خیلی در دسترس نباشد. اما در نهایت اگر استارت را یافتید با ستفاده از یک میله فلزی نسبتا سنگین به آرامی چند ضربه به بدنه استارت خودرو وارد کنید. سپس به داخل ماشین برگشته و استارت بزنید؛ به احتمال بسیار زیاد خودروی شما روشن خواهد شد! اما مراقب باشید هرگز به قسمت رابط برقی استارت ضربه نزنید.
 
به یاد داشته باشید کاربرد این روش تنها برای رساندن خودروی شما به تعمیرگاه بوده و با ضربه زدن به استارت ایراد این قطعه رفع نمی شود و ممکن است مجدد این اتفاق برای شما رخ دهد. پس در اولین فرصت به نزدیکترین تعمیرگاه مراجعه کنید و نسبت به تعویض یا تعمیر قطعه معیوب خودروی خود اقدام کنید.
 
 
car estarter 9 18 2

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چگونه خودرویی که استارت نمی‌خورد را روشن کنیم؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است