Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

تمیزکاری حرفه ای داشبورد خودرو به زبان ساده

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۵ | کد خبر: CP- ۵۷۰۹ | سرویس: تعمیر و نگهداری خودرو
کارپرس:
ظاهر بدنه اتومبیل شاید اولین چیزی باشد که نظر بینندگان را جلب کند، به همین دلیل خیلی وقت‌ها از داخل کابین اتومبیل صرف نظر می‌کنیم؛ ولی بهتر است بدانید شستشوی داخل کابین خودرو، ضمن اینکه به اتومبیل شما جلا و زیبایی بیشتر می‌بخشد، باعث می‌شود باکتری‌های آلوده و ناقل بیماری از بین بروند.
به گزارش کارپرس، این کار باعث می شود شما از مریضی‌های مختلف مانند آسم دور شوید. داخل کابین اتومبیل از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهم‌ترین آن‌ها داشبورد خودرو است.
 
در چند سال اخیر با گسترش امکانات و آپشن‌های خودرو‌ها، داشبورد‌های اتومبیل‌ها نیز دچار تغییراتی شده‌اند. در بسیاری از داشبورد‌های خودرو‌های لوکس وارداتی، شما می‌توانید دکمه‌هایی را مشاهده کنید که هر کدام وظیفه به انجام رساندن عملی را دارند، همین موضوع باعث شده است شستشوی داشبورد‌ها امری تخصصی شود زیرا هیچ‌کس دوست ندارد بعد از این که زمان زیادی را برای صفرشویی خودرو صرف می‌کند، دکمه‌های داشبورد اتومبیل دیگر عمل نکنند و دچار هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات قطعات و سیستم برق‌رسانی شود.
 
در این مقاله قصد داریم روش تخصصی شستشوی داشبورد را توضیح دهیم، در عین حال شما می‌توانید از سرویس‌های تخصصی لوکاپرو در زمینه صفرشویی خودرو استفاده کنید؛ لوکاپرو به عنوان تخصصی‌ترین مجموعه خدمات اتومبیل در ایران، برای اولین بار این امکان را برای صاحبان اتومبیل‌ها در نظر گرفته است که از خدمات این مجموعه در ضمینه صفرشویی و شستشوی اتومبیل به صورت تخصصی و در محل موردنظرشان بهره‌مند شوند.

گردگیری اولیه داشبورد خودرو

اولین مرحله برای اینکه بتوانید مانند حرفه‌ای‌ها داشبورد خودروتان را تمیز کنید، استفاده از گردگیر (داستر) و یا دستمال‌های ریز بافت برای از بین بردن گرد و خاک و همچنین ذرات ریز از روی قطعات داشبورد است. گرد و خاک و ذرات ریز در بین قطعات و شیار‌های داشبورد عامل بسیاری از بیماری‌های تنفسی در انسان است، به همین دلیل متخصصان لوکاپرو معتقدند گردگیری اولیه داشبورد خودرو، مهم‌ترین مرحله در شستشوی داشبورد اتومبیل‌ها است.

شستشوی داشبورد با استفاده از مواد شوینده تخصصی

پس از گردگیری نوبت به شستشوی داشبورد می‌رسد که اگر بخواهید این عمل را مانند حرفه‌ای ها انجام دهید بهتر است از شوینده‌های تخصصی داشبورد اتومبیل استفاده کنید. کارشناسان لوکاپرو با بررسی آسیب‌های احتمالی وارد شده به داشبورد خودرو‌ها و همچنین زاویه تابش نور آفتاب در ایران، اقدام به واردات اسپری تمیز‌کننده داشبورد ۴X کرده‌اند که شما می‌توانید از طریق فروشگاه وب سایت لوکاپرو این تمیز‌کننده را خریداری کنید. این اسپری با بهره‌گیری از مواد جدید و فناوری نانو، اقدام به ایجاد یک لایه محافظ بر روی داشبورد خودرو می‌کند که همین امر باعث کاهش صدمات وارد شده به داشبورد تا ۵۰ درصد می‌شود؛ به دلیل آنکه نور خورشید می‌تواند برای داشبورد شما مضر باشد و باعث پوسیدگی آن شود، کارشناسان ما در مجموعه لوکاپرو اسپری تمیز کننده داشبورد ۴X را به شما پیشنهاد می‌کنند.

واکس داشبورد

مرحله آخر در عملیات شستشوی تخصصی داشبورد، واکس قطعات و اجزای داشبورد اتومبیل است. اگر واکس شما از نوع مایع است، بهتر است آن را بر روی قطعات داشبورد اسپری کنید و سپس با یک اسفنج یا دستمال نرم واکس بزنید و اگر از انواع دیگر است، مقداری از آن را بر روی یک دستمال و یا اسفنج نرم قرار بدهید و سپس به آرامی و در یک خط صاف فرضی، داشبورد را واکس بزنید.

اگر بر روی قطعات داشبورد خودرو شما خط و خش وجود دارد، بهتر از واکس‌های قوی که با پولیش مایع ترکیب شده‌اند استفاده کنید. یکی از بهترین واکس‌های داشبورد خودرو که با استفاده از آن می‌توانید داشبورد خودروتان را حرفه‌ای و تخصصی واکس بزنید، واکس مات نانو RADMAN که توسط مجموعه لوکاپرو در بازار ایران عرضه می‌شود. ، واکس مات نانو RADMAN مورد تایید بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی بزرگ دنیا است و امروزه به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و بهترین واکس‌های پوششی داشبورد اتومبیل از آن یاد می‌شود. برای خرید این واکس، می‌توانید به قسمت فروشگاه وب سایت لوکاپرو مراجعه کنید.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تمیزکاری حرفه ای داشبورد خودرو به زبان ساده

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است