Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
هنگام خرابی خودرو در سفر چه کنیم؟

جدیدترین لیست شماره تلفنهای ضروری در مسافرت های نوروزی

جمعه | ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۱:۰۰ | کد خبر: CP- ۵۵۵۰ | سرویس: تعمیر و نگهداری خودرو
کارپرس:
هنگام سفر با خودروی شخصی احتمال نقص فنی در خودرو ها را نباید فراموش کرد و علاوه بر آمادگی در این خصوص در اختیار داشتن شماره تماس های ضروری از جمله شماره شرکت های امداد خودرو مربوط به خودروی خود ضروری به نظر می رسد.
به گزارش کارپرس، در تمامی سفر ها بخصوص مسافرت های بین شهری در نظر داشتن احتیاط همه جانبه ضروری است چراکه یک بی احتیاطی کوچک می تواند کام ما و همراهانمان را در سفر تلخ کند.
 
تصور کنید خدای ناکرده در حین سفر اتفاقی برای خودروی شما رخ دهد و نمایندگی مورد تایید نیز در نزدیکی وجود نداشته باشد! چه باید کرد؟ در این شرایط حتا اگر خودروی شما از دوره ی گارانتی نیز خارج شده باشد بهتر است ریسک نکرده و با امداد خودروی مجاز و مرتبط با خودروی خود تماس بگیریم.
 
قویا به شما توصیه می شود از اطمینان به امداد خودروهای شخصی و متفرقه پرهیز کنید! چرا که در بهترین حالت این افراد به دلیل عدم دسترسی به ابزارهای استاندارد و پرونده های تعمیراتی خودروهای مختلف قادر نیستند خودروی شما را بصورت استاندارد تعمیر نمایند. شرکت های امداد خودروی اصلی در ایام عید در حداکثر آمادگی قرار دارند و بدون شک پس از درخواست امداد توسط مشتریان در حداقل زمان ممکن به امداد رسانی خواهند پرداخت.
 
شایان ذکر است امداد رسانی به خودروهای دارای گارانتی کاملا رایگان بوده و شرکت های امداد خودروی اصلی برای خودروهای خارج از گارانتی در ایام نوروز حداکثر مساعدت ممکن را در نظر گرفته اند.  پایگاه خبری کارپرس آمادگی خود را برای انعکاس تجربیات شما در مواجهه با مشکلات امداد خودروها در ایام نوروز اعلام می کند.
 
اکنون لیستی از شماره تماس شرکت های امداد خودرو فعال و همچنین سایر شماره های ضروری که ممکن است در مسافرت نوروزی به آن احتیاج پیدا کنید را آماده کرده ایم.  تقاضا داریم علاوه بر دانلود این تصویر آن را برای دوستان و عزیزان خود نیز ارسال کنید تا در زمان نیاز سرعت عمل بیشتری در مدیریت سفر خود داشته باشند.
 
 
SOS Cantact CarPress lw smal
 
 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جدیدترین لیست شماره تلفنهای ضروری در مسافرت های نوروزی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است