Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
از سوی شورای عالی بیمه:

حق بیمه جدید شخص ثالث اعلام شد

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۷:۲۸ | کد خبر: CP- ۱۰۴۸۵ | سرویس: بیمه
کارپرس:
شورای عالی بیمه جدول کامل نرخ حق بیمه خودروهای سواری برای سال ۹۸ را اعلام کرد.
به گزارش کارپرس، شورای عالی بیمه در راستای اجرای آئین نامه تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش یا تقسیط آن، مصوب هیأت وزیران در سال ۱۳۹۶، جدول نرخ حق بیمه‌ها را برای سال ۱۳۹۸ به شرح جدول زیر اصلاح کرد.

نحوه اعمال انواع تخفیف‌ها و اضافه نرخ‌های حق بیمه مربوط به بیمه شخص ثالث، بر اساس ضوابط مندرج در آئین نامه اجرایی فوق و با رعایت بخشنامه‌های بیمه مرکزی ایران است. همچنین شرکت‌های بیمه و نمایندگان آنها موظفند جدول زیر را در معرض دید متقاضیان قرار دهند.

بر اساس مصوبه جدید شورای عالی بیمه درباره نرخ حق بیمه‌های شخص ثالث، بیمه شخص ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با یک سال تخفیف یک میلیون و ۵۷۳ هزار تومان، سایر خودروهای ۴ سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۸۱۴ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با یک سال تخفیف دو میلیون و ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با دو سال تخفیف یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۷۱۹ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با دو سال تخفیف یک میلیون و ۹۰۲ هزار تومان محاسبه شده است.

این رقم برای حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با سه سال تخفیف یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با سه سال تخفیف یک میلیون و ۷۹۶ هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس ارقام این جدول، حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با ۱۰ سال تخفیف ۴۹۶ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه ۵۷۲ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با ۱۰ سال تخفیف ۶۳۳ هزار تومان محاسبه شده است.

jadval bime 01 26
منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حق بیمه جدید شخص ثالث اعلام شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است