بروزرسانی ابزار و تجهیزات و همچنین ارسال قطعات پر مصرف امدادی، همکاری کانون جهانگردی واتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با شرکت گروه بهمن جهت پوشش دهی خدمات امداد در این ایام، معرفی و اطلاع رسانی طرح کشیک نوروزی به مشتریان از طریق سایت، رسانه ها و همچنین توزیع تراکت طرح در بین مشتریان و نظر سنجی از مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی از جمله اقدامت صورت گرفته در این طرح به شمار می آید.
همچنین سایر اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات مطلوب تر را می توان تشکیل تیم های پشتیبانی، ارسال هوایی قطعات و همچنین برگزاری همایش و دوره های آموزشی برای امدادگران برشمرد .
مشتریان محترم می توانند برای دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرها و پیشنهادهای خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن 48027-021 تماس حاصل نموده و همچنین جهت اطلاع از لیست نمایندگان کشیک به سایت گروه بهمن به نشانیwww.bahman.ir مراجعه نمایند .
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان