Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با معرفی این محصولات در نمایشگاه تهران؛

شاسی بلندهای هاوال با گروه بهمن در ایران ویراژ می دهند!

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۰۰ | کد خبر: CP- ۴۵۱۱ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
همکاری گروه بهمن با هاوال امروز به طور رسمی کلید خورد و اولین محصول این همکاری مشترک شاسی بلند H2 است که تا پایان سال وارد بازار خواهد شد.
به گزارش کارپرس، محمد ضرابیان، عضو هیأت مدیره گروه بهمن در مراسم آغاز همکاری این گروه با گریت وال چین (تولید کننده محصولات هاوال) با بیان اینکه گروه بهمن نخستین خودروساز سبز کشور است، تصریح کرد:با تولید نزدیک به ٦٠ هزار دستگاه وانت و ٧٠ هزار دستگاه سواری سهم ٢٠ درصدی از بازار خودروهای بیش از ١٠٠ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

وی به رتبه یک در زمینه کیفیت در بخش سواری اشاره و تاکید کرد: در سال جاری، تولید خودروهای سواری در بهمن موتور، ١٠٠ درصد افزایش خواهد یافت.

ضرابیان شرکای تجاری گروه بهمن را شرکت هایی همچون فاو(FAW)، مزدا، ایسوزو ، هاوال و مکسوس اعلام و اظهار کرد: این گروه خودروسازی در سال ٢٠١٧ اقدام به معرفی خودروهایی مانند B٣٠، یک مدل خودروی تجاری ایسوزو و کاپرا ٢ کرد که به زودی سری جدید ایسوزو را نیز رونمایی خواهد کرد.

او از برنامه تولید شاسی بلند هاوال در ایران با هدف افزایش سبد محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: سه محصول مورد نظر ما برای عرضه به بازار ایران، قطعا عنوان پرفروش ترین  SUV ها را به خود اختصاص خواهند داد.

عضو هیات مدیره گروه بهمن درباره  مدل های مورد نظر گروه بهمن برای تولید و عرضه تصریح کرد: H٢، H٦ و H٩ سه محصولی هستند برای عرضه در بازار ایران توسط گروه بهمن در نظر گرفته شده است.

*ایران‌  از بازارهای مهم برای هاوال است

بر اساس این گزارش استیون، مدیر بازارهای صادراتی گریت وال، نیز گفت: هاوال به عنوان یک برند مستقل انواع خودروهای SUV را به بازار عرضه می کند و به مدت ۱۴ سال پرفروش ترین شاسی بلندهای چینی را به بازار عرضه کرده است.

به گفته او ایران‌ یکی از بازارهای مهم برای هاوال است و مدیران گریت وال می دانند که مشتریان ایرانی بسیار باهوش هستند بنابراین انتخاب شریک تجاری را با دقت انجام دادند.

مدیر بازارهای صادراتی گریت وال تاکید کرد: ما و گروه بهمن تعهد می دهیم که بهترین خدمات را برای جلب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان ارائه دهیم.

*شاسی بلند H٢ هاوال تا پایان سال عرضه می شود

داودزاده مدیرعامل بهمن موتور،  نیز در حاشیه این مراسم  در پاسخ به اینکه اولین محصول تولیدی هاوال در گروه بهمن کدام خودرو است؟ خاطرنشان کرد: اولین محصول H٢ خواهد بود که تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد.  

به گفته او  داخلی سازی با 31 درصد آغاز می شود و در این راستا با قطعه سازان داخلی هماهنگ شده است، ضمن اینکه پشتوانه قدرتمندی داریم زیرا بزرگترین قطعه ساز ما در عین حال مالک بخشی از سهام ما است.

وی همچنین در پاسخ به سوال اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه شرکت برای تولید چه تعداد خودرو برنامه ریزی کرده است؟ گفت: تیراژ تولید را بر اساس آمار فروش بالای این محصول در چین برنامه ریزی کرده ایم و  می توانیم اعلام کنیم که حدود 30 تا 40 درصد ظرفیت تولید خطوط بهمن به تولید هاوال اختصاص خواهد یافت.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شاسی بلندهای هاوال با گروه بهمن در ایران ویراژ می دهند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است