این گزارش حاصل مصاحبه با 242 هزار مشتری بر اساس نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط مربوط به روشهای فروش، فرآیند پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مشتریان و... است.
از طرف دیگر بهمن موتور در رویه های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت ها هم رتبه نخست داشته و در سال های گذشته با سرمایه گذاری صحیح توانسته در بخش آموزش نیروهای شبکه فروش خود عملکرد مناسبی را داشته باشد.
گفتنی است ضمن آنکه بهمن موتور از شرکت های مجموعه هلدینگ گروه بهمن است که بزرگترین گروه خودروسازی خصوصی داخلی در کشور محسوب می شود، مطابق با آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور، در سال ٩٧ نیز موفق شد رتبه دوم خدمات فروش را در میان شرکت های تولید کننده خودروهای سبک از آن خود کند.
منبع: تسنیم
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان