تاکید مدیر عامل گروه بهمن بر کسب رضایت مشتریان

دوشنبه | ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۰۴۷۰ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
کسب رضایت مشتریان به عنوان یکی از این ارکان هر بنگاه اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و گروه بهمن توجه ویژه ای به این مقوله دارد .
به گزارش کارپرس، احراز مقام اول و دوم خدمات فروش خودروهای تجاری توسط شرکت های سیبا موتور و بهمن دیزل و رتبه دوم خدمات فروش خودروهای سواری و وانت توسط بهمن موتور حاصل توجه ویژه گروه بهمن به مقوله کسب رضایت مشتریان است.

ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور با اشاره به مطالب فوق گفت: اگر چه تحریم های ظالمانه در سال گذشته باعث شد تا ایفای کامل تعهدات دچار مشکل شود اما تمام تلاش خود را در جهت تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید و قطعات یدکی خدمات پس از فروش انجام خواهیم داد تا رضایت مشتریان حاصل شود.

مدیر عامل بهمن موتور در ادامه همچنین اعلام کرد: در حال حاضر شرکت بهمن موتور در بین شرکت های تولید کننده خودرو، پایین ترین تعداد تعهدات معوق را دارد و تلاش خود را به عمل خواهد اورد تا این تعهدات نیز پوشش داده شود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تاکید مدیر عامل گروه بهمن بر کسب رضایت مشتریان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است