به گزارش کارپرس، گفتنی است، شاخصهای خدمات فروش به مشتریان؛ مشتمل بر مواردی همچون رضایتمندی مشتریان؛ آموزش کارکنان نمایندگی ها و ستاد، الزامات مرتبط با شبکه نمایندگیهای فروش، سیستم پرداخت سود مشارکت و انصراف و... از جمله مواردی می باشند که در کسب این افتخار نقش مهمی ایفا نموده اند.
منبع: اقتصاد آنلاین
منبع: اقتصاد آنلاین
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان