Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل گروه بهمن:

گروه بهمن در سال ۹۸ برای حفظ اشتغال می کوشد

دوشنبه | ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۷ | کد خبر: CP- ۱۰۳۹۰ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
مهندس پور زرین مدیر عامل گروه بهمن به رسم سال‌های گذشته در نخستین روز سال نو ضمن تبریک عید نوروز از تلاش و همت کارکنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کارپرس، وی سپس در جمع مدیران گروه بهمن به گفتگو پرداخت و ضمن تاکید بر حفظ اشتغال در سال 98 گفت: رفتار سازمانی غالب گروه بهمن بر پایه بهره وری و تولید بهینه بنا شده است و حفظ اشتغال در سال جدید از اهداف این مجموعه به شمار می آید که در این راستا باید به دنبال نگهداری نیروهای ارزشمند ،ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها بود.

وی با اشاره به معضلات تحریم گفت: هرچند حفظ نیروی انسانی در این موقعیت با هزینه هایی همراه است اما خوشبختانه سهامداران گروه بهمن در این شرایط به حفظ اشتغال و معیشت پرسنل تاکید دارند. مهندس پورزرین، همچنین پایان سال 97 را برای صنعت کشور سخت دانسته و توصیه کرده در این دوران لازم است که به صورت خلاقانه تلاش کنیم تا بتوانیم فعالیت خود را تدام بخشیم .

مشکل تولید و کاهش تولید از جمله مواردی است که مدیر عامل گروه بهمن به آن پرداخت و گفت: لازم است تا فعالیت خود را در راستای توسعه و بهبود شرایط ارتقا دهیم .

وی در پایان گفت: در ایام نوروز با همکاری همه عزیزان گامهای موثری در جهت ارتقاء بهره وری خدمات امداد نوروزی برداشته شد و در حال حاضر طبق آمار کمترین اشکال فنی امدادی در بین خودرو های تولید داخل به گروه بهمن اختصاص دارد که این نیز به کیفیت محصولات این مجموعه مرتبط بوده و لازم است تا در راستای حفظ و ارتقاء بیشتر کیفیت محصولات کوشا باشیم.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گروه بهمن در سال ۹۸ برای حفظ اشتغال می کوشد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است