با هدف ارتقاي دانش فني صورت گرفت:

آموزش نیروهای فنی شرکت آذکرون در ایساکو

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵ | کد خبر: CP- ۹۹۴۳ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، برای محصولات صادراتی و مونتاژی ایران‌خودرو کشور آذربایجان، دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی برگزار کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در راستای گسترش همکاری‌های صنعتی بین دو کشور ایران و آذربایجان، شرکت ایران‌خودرو با همکاری سایت نفت‌چاله در شهر باکو به مونتاژ خودروهای دنا و دنا پلاس تحت عنوان خودروی «خزر» پرداخته است.

ازاین‌رو با همکاری مدیریت آموزش و مدیریت صادرات ایساکو، دوره‌های آموزشی کامل و جامعی در خصوص محصولات فوق و فن‌آوری‌های نوین آن‌ها، به مدت 105ساعت، برای نیروهای فنی شرکت آذکرون، نماینده ایـران‌خـودرو در آذربایجان برگزار شد.

سرفصل آموزشی این دوره‌ها شامل نحوه عملکرد و تعمیرات ترمز ABS، موتور ملی EF7، گیربکس خانواده BE، اکسل عقب خودرو، سیستم انژکتور، برق و الکتریکال، سیستم الکترونیک و مالتی پلکس، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه عیب‌یاب خودروی دنا بوده است و در تمامی سرفصل‌های مذکور، اصول عملکرد، نحوه دمونتاز و مونتاژ، تنظیمات مجدد و پیکربنـدی، آیتم‌های مهم در خصوص سـرویس و نگهـداری، عیـب‌یـابی و اسـتفاده از ابـزار مخصوص مرتبط در هر بخش به کارآموزان توضیح داده شد.

هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها به‌روزرسانی و ارتقاء دانش فنی کارکنان شرکت آذکرون و بهره‌برداری از تأثیر آن در رضایت مشتریان و حفظ و ارتقاء بازار در این منطقه بوده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آموزش نیروهای فنی شرکت آذکرون در ایساکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است