شهریار سلطانی ادامه داد: شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار میگیرند و در این بررسیها نظرات مشتريان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ میشود.
وی افزود: مهمترین پارامترهایی که بهبود آنها در طی ماههای مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود كيفيت تعميرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهاي انجام شده و قطعات تعويضی هنگام ترخيص خودرو) و تامين به موقع قطعات توسط نمايندگيها بوده است.
سلطانی همچنین گفت: بهبود فرآيند طرح پيگيري مشتریان، پيادهسازي استانداردهای رفتاري و كلامي، برگزاري كارگاههاي تخصصي CSI براي مديران نمايندگيها، برگزاري دورههای عارضهيابي با رویکرد جدید در نمايندگيها و بهبود فرآيند پذيرش تا ترخیص در نمایندگیها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است.
وی در پایان گفت: جلب رضايت كامل مشتريان و دست يافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگي شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سراسر كشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامههای در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیکتر شویم.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان