تارنمای شرکت ایساکو، در این مدت از استان های اردبیل، ایلام، آذربایجان غربی، گلستان، پایانه مرزی مهران و مسیرهای منتهی به استان های ذکر شده بازدید شد.
مدیرعامل شرکت ایساکو نیز اعلام کرد: در حالی که دشمنان و بدخواهان با اعمال تحریم های ظالمانه به دنبال افزایش فشار به معیشت مردمند، باید با تلاش همه جانبه و ارتقای کیفیت خدمات، آرامش و آسایش بیشتری برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو فراهم کرد.
«سیدرضا حسینی» گفت: ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگیها و شبکه خدماتی گسترده ایساکو در سراسر کشور و نظارت حضوری بر چگونگی خدمت رسانی، از اهداف دیگر بازدیدهای سرزده است.
به گفته وی، دریافت بدون واسطه پیشنهادها و انتقادهای مشتریان در اقصی نقاط کشور و بازبینی برنامه ها بر اساس مطالبات آنان، سریع ترین و موثرترین روش برای افزایش بهره وری در فعالیت هاست.
شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو در آبان 1356 در قالب شرکت سهامی خاص تاسیس شد.
ارائه خدمات پس از فروش به محصولات ایران خودرو و شرکت های تابع آن بر عهده ایساکوست.
منبع: ایرنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان