Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
حسینی تاکید کرد:

نمایندگی‌های ایران خودرو زیر ذره بین نظارت ایساکو

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۷:۳۰ | کد خبر: CP- ۷۷۱۹ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می‌دانیم.
به گزارش کارپرس، رضا حسینی اظهار کرد: به همین دلیل علاوه بر سامانه پاسخگویی ایران‌ خودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو، کارگروه‌های ویژه‌ای نیز برای انعکاس نظرات و گزارش‌های مردمی به حوزه مدیریت در این شرکت وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر کانال‌های ارتباطی موجود برای برقراری ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، به دلیل گستردگی شبکه خدماتی ایساکو در سراسر کشور نظارت حضوری و تعامل با مشتریان نیز ضروری به نظر می‌رسید به همین جهت بازدیدهای نظارتی حضوری از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سطح استانها طراحی و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو خاطرنشان کرد: این بازدیدها در ایام تعطیل و اوج سفرهای هموطنان، برنامه‌ریزی و اجرا شد و طی آن‌ مشکلات مشتریان در خصوص موارد مختلف از جمله تامین قطعات و ایرادات خودرو شنیده شد و سیاست‌های لازم برای کاهش این موارد به‌کار بسته شد و هم‌اکنون نیز با دریافت این بازخوردها، در حال پیش‌بینی و ایجاد فرآیندهایی هستیم که باعث تسهیل بیشتر در ارائه خدمات می‌شود.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمایندگی‌های ایران خودرو زیر ذره بین نظارت ایساکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است