وی افزود: علاوه بر کانالهای ارتباطی موجود برای برقراری ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگیها، به دلیل گستردگی شبکه خدماتی ایساکو در سراسر کشور نظارت حضوری و تعامل با مشتریان نیز ضروری به نظر میرسید به همین جهت بازدیدهای نظارتی حضوری از نمایندگیهای خدمات پس از فروش در سطح استانها طراحی و اجرا شد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو خاطرنشان کرد: این بازدیدها در ایام تعطیل و اوج سفرهای هموطنان، برنامهریزی و اجرا شد و طی آن مشکلات مشتریان در خصوص موارد مختلف از جمله تامین قطعات و ایرادات خودرو شنیده شد و سیاستهای لازم برای کاهش این موارد بهکار بسته شد و هماکنون نیز با دریافت این بازخوردها، در حال پیشبینی و ایجاد فرآیندهایی هستیم که باعث تسهیل بیشتر در ارائه خدمات میشود.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان