Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
حسینی تشریح کرد:

نگاهی آماری به کارنامه ی خدمات نوروزی ایران خودرو

شنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۹ | کد خبر: CP- ۵۷۴۴ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی و در آستانه موج دوم این سفرها، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارشی از اجرای جشنواره خدمات نوروزی97 ایران خودرو در 9روز نخست، ارایه کرد.
به گزارش کارپرس، مهندس سیدرضا حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگی های شهر تهران در چهارمین روز فروردین ماه، اظهار کرد: شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو از ابتدای جشنواره نوروزی سال 97 تا پایان روز سوم فروردین نزدیک به 28هزار دستگاه خودرو را پذیرش کرده که نسبت به سال گذشته کاهش 14درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی ها و تعمیرگاه ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش استفاده مشتریان از  خدمات استاندارد نمایندگی های مجاز، پیش از آغاز سفرها نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ها در تعطیلات امسال را کاهش داده است. از سوی دیگر مدت زمان ترخیص خودرو از تعمیرگاه ها نیز 71درصد کاهش پیدا کرده که یکی از علل آن تامین سبد قطعات نمایندگی های مجاز و تمهیدات اندیشده شده در این خصوص، چندماه قبل  از آغاز طرح بوده است.

مدیرعامل شرکت ایساکو از ارائه 34هزار خدمت امدادی از 24اسفند تا سوم فروردین ماه در جاده ها و شهرهای کشور نیز خبر داد و افزود: 70درصد خدمات امدادی ارائه شده به خودروهای غیرگارانتی بوده است. ضمن اینکه در راستای مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو و کمک به تسهیل سفر برای هموطنان، 1500مورد خدمت نیز به خودروهای غیرایران خودرویی ارائه شده است.

مهندس حسینی گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند، در همین راستا بیش از 80درصد امدادهای ارائه شده در محل بوده و تنها 20درصد شامل حمل به نمایندگی یا تعمیرگاه موردنظر مشتری شده است.

وی افزود: با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گرفته پیرامون استفاده از امدادخودروهای مجاز، میزان استفاده هموطنان از خدمات امداد خودرو ایران افزایش پیدا کرده و ارائه خدمت به 1500 خودرو غیر ایران خودرویی نیز از این مساله ناشی شده است.

مهندس حسینی در پایان با بیان اینکه تیم های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس بیش از 30درصد مراکز خدماتی را مورد بازدید قرار داده اند، اظهار کرد: مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو علاوه بر اینکه لحظات سال تحویل در جمع مردم زلزله زده سرپل ذهاب حضور یافتند، از یکم تا چهارم فروردین اجرای جشنواره خدمات نوروزی97 به ترتیب در استان های کرمانشاه، اصفهان، هرمزگان و تهران مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز97 را تحت عنوان «جشنواره خدمات نوروزی سال97» از 26 اسفند آغاز کرده و تا روز 14فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودروئی می توانند با شماره تلفن 096440 تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهره مند شوند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی آماری به کارنامه ی خدمات نوروزی ایران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است