Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
حسینی خبر داد:

ایساکو آماده ارائه خدمات به محصول اچ۳۰ کراس

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۷:۲۵ | کد خبر: CP- ۲۵۶ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،سید رضا حسینی، با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ريزي ايران‌خودرو براي ورود خودروهاي جديد به بازار، شركت ايساكو به عنوان متولي خدمات پس از فروش اين خودروساز، آماده خدمت‌رساني به مشتريان  است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ30 کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگی‌های ايساكو از طریق مدیریت آموزش فني، آموزش‌های لازم براي ارايه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کرده‌اند.

وی افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاه‌ها و ابزار لازم در خصوص عیب‌یابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار داده است.

حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور اظهار كرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگی‌های پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شده‌اند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.

خاطر نشان می‌شود پیش فروش خودرو اچ30 کراس كه جدیدترین محصول ایران خودرو به شمار مي آيد، از پنجم اردیبهشت‌ آغاز شده است.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایساکو آماده ارائه خدمات به محصول اچ۳۰ کراس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است