ایساکو در حالی به این رشد دست یافت که با برنامهريزيهاي مدون و هدفمند براي حفظ و افزایش رضایت مشتریان در قالب برگزاری کارگروههای مختلف، پیوسته سعی در ابداع طرحهای خاص و نوین داشته و با این تلاشها، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایتمندی مشتریان از فرآیند خدمات پس از فروش خودروهای سواری، در آبان ماه سال ۹۵ با کسب ۷۲۳ امتیاز در میان شرکتهای داخلی در رتبه اول قرار گرفت.
گفتني است، رتبهبندي شركتهاي برتر ايراني از سال ۷۷ از سوي سازمان مديريت صنعتي انجام ميشود كه شركتهاي برتر ايران براساس ۲۸ شاخص ارزيابي و معرفي ميشوند
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان