هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت بین پرسنل، بررسی نیازمندیهای آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو شود.
به دلیل اهمیت بسیار بالای رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو، طراحی سوالات در این آزمون همچون سالهای گذشته، با دقت بسیار بالا و با حساسیت ویژهای در کارگروههای مختلف طرح شد، تا به شکلی کامل، دانش و اطلاعات فنی شرکتکنندگان را ارزیابی کرده و استادکاران و کارشناسان فنی به توجه به امتیاز خبرگی به دست آمده از نتایج آزمون، در جایگاههای بالاتر خدماتی قرار گیرند. سوالات آزمون حضوری امسال با شبیهسازی فرآیند عیبیابی و تعمیرات طراحی شد و منابع آن، مشتمل بر «جزوات آموزشی»، «مستندات فنی و تعمیراتی» بود.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان