بنابراین گزارش، در این آزمون 4896 نفر به صورت حضوری و 2840 نفر به صورت الکترونیکی شرکت کردهاند که در بخش الکترونیکی آزمون، مدیران خدمات پس از فروش، مسئولین امور مشتریان، مسئولین انبار و کارشناسان پذیرشِ شاغل در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، به رقابت با همقطاران خود میپرازند، در بخش حضوری نیز کارشناسان فنی و استادکاران (مكانيك، برقكار، جلوبنديکار و گازسوزكار) رقابت خواهند کرد.
برای شرکت در بخش الکترونیکی آزمون، شرکت کنندگان، از طریق مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو www.isacoelearning.ir، در تاریخ و زمانِ تعیین شده و در نوبتهای متفاوت برای هر یک از چهار شغل مورد نظر، به سوالات فنی و تخصصی، بهصورت الکترونیکی پاسخ میدهند.
از مزایای برگزاری این آزمونها تحقق اهداف گروه صنعتی ایرانخودرو در خصوص بهروزآوری دانش تخصصی نیروی انسانی و تقویت فرهنگ یادگیری است. همچنین برگزاری الکترونیکی دورهها و آزمونها کاهش قابل توجه زمان و هزینههای آموزش و آزمون را در پی دارد.
بنابراین گزارش، نتایج این آزمونها بر امتیاز خبرگی افرادِ شرکت کننده، تاثیر مستقیم داشته و هدفِ کلی از برنامهریزی و اجرای این آزمونها علاوه بر «ارتقاء هر چه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل»، ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو و افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش است.
گفتنی است این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار شده و طی آن دانش پرسنل نمایندگیها در دو حوزه فنی و غیر فنی در یک آزمون مورد پایش و بررسی قرار گرفته است، اما طی سالهای اخیر، همگام با فراگیر شدن سیستمهای آموزش و آزمون مجازی، این آزمون به دو صورت الکترونیک و حضوری برگزار میشود.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان