Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گام جدید ایساکو؛

شیفت عصر به نمایندگی های ایران خودرو افزوده شد

یکشنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۷:۳۴ | کد خبر: CP- ۱۰۸۳ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای ارائه خدمات نوین و ارتقاي رضايت مشتريان، برخی نمایندگی‌های مجاز خود را در شيفت عصر از ساعت 17 تا 22 فعال كرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،   مدیر عامل ایساکو با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن پايان تابستان و افزايش سفرهاي شهروندان، برخی نمایندگی‌های مجاز ایساکو، خدمات خود را در دو شیفت كاري به دارندگان محصولات ایران خودرو ارايه خواهند كرد.

سيد رضا حسینی در ادامه گفت: این طرح به منظور تسهیل دسترسی مشتریانی که صبح‌ها امکان تحویل خودرو به نمایندگی را ندارند برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وي درعين حال تاكيد كرد: ملاک انتخاب نمایندگی‌های شیفت عصر کسب امتیاز مناسب در شاخص‌هاي عملكردي خدمات است.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو افزود: در راستای افزایش رضایت مشتریان، شرکت ایساکو به صورت مستمر برنامه‌های جدید و متفاوتی را تدوین و اجرایی می‌کند که حضور نمایندگان در شیفت دوم برای پذیرش و سرویس‌دهی نیز از جمله این اقدامات بوده و به منظور رفاه حال مشتریان کلید خورده است.

حسيني افزود: در فاز اول این طرح که از سیزدهم شهریورماه در کلان‌شهرهای تهران، اصفهان، شيراز، تبريز، مشهد و اهواز عملیاتی شده، نمایندگی‌های منتخب موظفند پس از پايان ساعت كاري معمول خود، اقدام به پذيرش خودروها كرده و نسبت به انجام تعميرات سبك آن‌ها اقدام کنند.

وي اظهار امیدواری کرد: تعداد نمایندگی‌های دارای نوبت دوم به مرور افزایش يافته و در آینده مشتریان به راحتی مي توانند در خصوص زمان مراجعه به نمایندگی‌ها حق انتخاب کامل داشته باشند.

مدیر عامل ایساکو در خصوص دریافت نوبت پذیرش تعمیرگاه‌ها در شیفت صبح و عصر گفت: علاوه بر راه‌هایی که از گذشته برای نوبت‌دهی وجود داشته، مدتی است که امکان ثبت نوبت به صورت آنلاین از سامانه همراه ایساکو نیز به وجود آمده و قطعا سهولت کاربری این سامانه، باعث ترغیب مشتریان به استفاده از آن در مراجعات بعدی خواهد شد.

وی در پایان به افزایش میزان رضایت مشتریان ایساکو در بهار سال جاری طبق نتايج اعلام شده از سوي شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: این افزایش در شاخص‌هایی چون نحوه نوبت‌دهی،‌ مدت زمان پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی، مشاهده شده و پیش‌بینی می‌شود با فعال شدن شیفت عصر نمایندگی‌ها، در پایان سال 95 شاهد رشدی جهشی در این حوزه باشیم


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شیفت عصر به نمایندگی های ایران خودرو افزوده شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است