در این راستا با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی تیم مدیریت خدمات پس از فروش این بار به استان های کرمان و یزد سفر کرده و از نزدیک به بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.
در این بازدیدها که با هدف بررسی وضعیت خدمت رسانی به مشتریان و یکسان سازی ارائه خدمات در سراسر کشور و همچنین بهبود فرآیندها انجام می گیرد ، نمایندگی های مجاز در دورترین استان ها نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نزدیک بر نحوه خدمت رسانی آنها نظارت می شود. همچنین بررسی مشکلات نمایندگی ها و ابلاغ برنامههای نوین در راستای ارتقای شبکه خدمات طرحریزی نیز و به شبکه ارائه شده است.
براساس این گزارش، جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۶ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد و در این مدت ۲۶۵ نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و ۱۲۲ فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به هموطنان خدمترسانی می كنند.
شایان ذکر است میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران با ۳ درصد کاهش به 24.49 دقیقه رسیده که این موضوع یک رکورد جدید به شمار می آید. همچنین مدت زمان انجام تعميرات به طور متوسط در ۱.۲ روز و کاهش ٣٢درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه رسیده است.
گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به شرایط جوی و بحران حاصل از سیل اخیر اکیپ های امدادی فوق العادهای را علاوه بر نیروهای فعال در جشنواره نوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده به مناطق مختلف کشور اعزام کرده و این اکیپها همچنان برای ارایه هر گونه خدمات در این شهرها مستقر هستند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان