Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ایران خودرو اطلاعیه داد:

اخبار صحیح ایران خودرو را از ایکوپرس دنبال کنید

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰ | کد خبر: CP- ۹۹۶۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
شركت ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام كرد; سایت ایكو پرس به نشانی www.ikcopress.ir تنها پایگاه رسمی اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو است. مردم و رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار این گروه صنعتی مطلع شوند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، بر اساس این اطلاعیه، از پیگیری کنندگان اخبار حوزه صنعت خودرو خواسته شده است با توجه به اینكه اخیرا برخی از رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری اقدام به درج اخبار نادرستی کرده‌اند كه صحت آنها توسط خودروسازان تائید نشده است، برای دستیابی به اخبار صحیح در ارتباط با گروه صنعتی ایران خودرو به پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت مراجعه کنند.

دراین اطلاعیه آمده است: شركت ایران خودرو هیچ یك از اطلاعاتی كه از طریق مبادی غیر رسمی منتقل و منتشر می شود، مانند خبر منتشره مربوط به تعیین قیمت 207 صندوقدار، برخی مصاحبه‌های مجعول منسوب به معاونان این شرکت را بدون ذكر منبع اصلی، اعلام مدل جدید 98 برای خودروها و همچنین انتشار خبر شرایط فروش با قیمت‌های غلط قبل از اعلام شركت ایران خودرو را تائید نمی کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است‌ مخاطبان و مشتریان محترم، برای كسب اطلاعات در خصوص شرایط فروش، محصولات و سایر موضوعات مرتبط با این گروه صنعتی فقط باید از طریق وبگاه رسمی ایران خودرو اقدام نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است، انتشار اخبار كذب و ناصحیح در شرایط كنونی نه تنها كمكی به بهبود اوضاع اطلاع‌رسانی نمی‌كند بلكه آسیبی جدی و جبران ناپذیر به صنعت خودروسازی وارد نموده و تشویش اذهان عمومی را نیز به دنبال دارد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اخبار صحیح ایران خودرو را از ایکوپرس دنبال کنید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است