Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ایران خودرو با یک پلتفرم ایرانی تحریم ها را دور می زند!

شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۳ | کد خبر: CP- ۹۸۲۲ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
نام خودروی ناشناسی که دریادار شمخوانی بر روی بدنه آن یادداشتی آشنا گذاشت می تواند مهمترین خبر خودرویی پس از برجام و آغاز تحریم های صنعت خودروی کشور باشد.
به گزارش کارپرس، خبری که روز گذشته ویدئوی آن منتشر شد در میان اصحاب رسانه و فضای مجازی جنجال به پا کرد که باعث کنجکاوی و امیدواری در صنعت خودرو شد.
 
این که دبیر شورای عالی امنیت یادداشتی پر معنی و مفهوم بر روی بدنه خودرویی ناشناس می نویسد و پس از آن از یک پلت فرم ایرانی برای مردم حرف می زند نشان از خبری خوش می دهد و قطعا باید در انتظار یک رونمایی بزرگ در صنعت خودرو باشیم.
 
این در حالی است که صنعت خودرو روزهای خوبی را سپری نمی کند و وقتی از یک خودروی داخلی حرفی به میان می آید یعنی هر آنچه آمریکایی ها برای صنعت خودروی ما رشته بودند در حال پنبه شدن است خبری که به خودی خود می تواند موجبات عصبانیت و سردرگمی آن ها باشد.
 
دبیر شورای عالی امنیت بر روی بدنه این خودرو نوشت: ما می‌توانیم شعار ما در سال 68 در ساخت سد کرخه بود؛ با نگاهی به عقب و پیشینه ایشان براحتی می توان دریافت که این دست نوشته شاید مهمترین خبر خودرویی سال 97 باشد.
این که یکی از عالی رتبه ترین مقامات امنیتی کشور به صورت کاملا محرمانه برای بازدید از یک خودروی ناشناس اقدام می کند نشان از اهمیت این پروژه می تواند داشته باشد و چه بسا پیامی محکم برای تحریم کنندگان صنعت خودروی ایران، شاید مهمتر از این نام خودروی ناشناس مفهوم و بازخورد این شعار در رسانه های داخلی و خارجی باشد.
 
با درنظر داشتن تکنولوژی روز دنیای صنعت خودرو و صحبت از جهش در تولید داخلی که شمخوانی بدان اشاره داشته است قطعا باید در انتظار یک خودروی خوب و در خور شان باشیم.
 
حال باید منتظر بود تا همین روز ها خبری مهم از سوی ایران خودرویی ها در خصوص رونمایی یک پلت فرم کاملا ایرانی منتشر شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران خودرو با یک پلتفرم ایرانی تحریم ها را دور می زند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است