Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه تائید کرد:

کمبود قطعه عامل تجمع خودرو ها در پارکینگ ایران خودرو

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۶ | کد خبر: CP- ۷۸۱۴ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از بازدید مجدد از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه خبر داد و گفت: به نظر نمی‌رسد این کارخانه احتکار خودرو انجام داده باشد و خودروهایی که در پارکینگ وجود دارد واقعا کسری قطعه دارند.
به گزارش کارپرس، داریوش جودکی با اشاره به  مباحثی که درباره وجود تعداد قابل توجهی خودرو در پارکینگ ایران خودرو صحنه مطرح شده بود، اظهار کرد: روز گذشته به همراه کارشناسان بازدید مجددی از این واحد تولیدی داشتیم.

وی افزود: در این بازدید ورودی و خروجی قطعات خودرو، چگونگی پیگیری کسری قطعات از سوی ایران خودرو، آمار تولید و تجاری سازی روزانه خودروها و ... دوباره بررسی شد.


وی ادامه داد: کارشناسان و مکانیک‌هایی که همراه ما بودند نیز کمبود قطعات را در خودروهای موجود در انبار بررسی و تایید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه خودروهای موجود در پارکینگ واقعا کمبود قطعه داشتند، افزود: بعید است خودروسازی کرمانشاه احتکار انجام داده باشد و عدم عرضه خودروها به دلیل کمبود قطعه است.

جودکی با بیان اینکه به محض تامین قطعات خودروها وارد بازار می‌شود، عنوان کرد: طی سه، چهار روز اخیر حدود 400 دستگاه خودرو که کمبود قطعه آنها برطرف شده وارد بازار شده است.

وی از ادامه نظارت بر کارخانه خودروسازی صحنه خبر داد و افزود: بررسی‌های کارشناسی همچنان ادامه خواهد داشت تا نتیجه قطعی و نهایی مشخص شود.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کمبود قطعه عامل تجمع خودرو ها در پارکینگ ایران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است