Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
وزیر صنعت تاکید کرد:

وجود خودرو های ناقص به منزله احتکار خودرو نیست

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۷:۴۵ | کد خبر: CP- ۷۸۰۱ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز گفت: تمامی خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است و خودروهای پیش فروش شده باید در اسرع وقت، رفع نقص شده و به مالکین تحویل داده شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از این مجموعه ، عملکرد ایران خودرو تبریز را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت : مطرح کردن بحث ظن به احتکار خودرو در این شرکت غیر کارشناسی و غیر حرفه ای است. در بحث خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و  وقفه در تحویل خودرو ها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بود که عمدتا وارداتی هستند. لذا بزودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.

 وی ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو تولیدی این شرکت تحویل مشتریان عزیز شود.

شریعتمداری گفت: ایران خودرو تبریز از جمله  مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

وی افزود : صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه  تولید ، اشتغال و کارآفرینی را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

 وزیر صنعت با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد ابراز امیدواری کرد: انشاالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها ، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تولید بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در  کشورکه بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود گفت : وجود تعداد معدودی خودرو ناقص در  پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

وجود خودرو های ناقص به منزله احتکار خودرو نیست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است