در اين طرح كه با دعوت 141 نفر از مالكان خودروهاي پژو405، پارس، سمند، دنا و پژو206 اجرا شد، فرآيند خريد خودرو از مرحله تصميم گيري براي خريد محصول و به مراجعه به نمايندگي ايران خودرو تا زمان مرحله بهره مندي از شبكه خدمات پس از فروش، به صورت تشكيل گروه هاي كانوني و تكميل پرسش نامه هاي طراحي شده مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت.
خروجيهاي اين طرح نقاط قابل بهبود مهمي، در حوزه هاي كيفيت، فروش و خدمات پس از فروش را در بر مي گيرد كه نتايج به دست آمده از اين طرح در راستاي تعريف و اجراي برنامه هاي بهبود مورد استفاده قرار گرفته و درحال حاضر فرآيندهاي اجرايي در حال پيگيري است.
گفتني است اجراي طرح پس از سه دفتر منطقه اي تهران، تبريز و مشهد، در هشت دفتر منطقه اي گروه صنعتي ايران خودرو در سراسر كشور در دستور كار مديريت ارتباط با مشتريان قرار دارد. در اين طرح سنجش و اندازه گيري نظرات مشتريان در سراسر كشور، شناسايي نقاط بهبود و ارايه برنامه هاي متناسب در هر منطقه در مسير ارتقاي رضايت مشتريان دنبال مي شود.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان