Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

دعوت پژو از ایران خودرو برای مشارکت در پروژه الجزایر

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۷:۲۵ | کد خبر: CP- ۵۰۴۰ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
تامين كنندگان منتخب ایکاپ، توانمندي خود را به اثبات رسانده و در حلقه تامين كنندگان پژو قرار گرفته اند و مي توانند در پروژه توليد 70 هزار دستگاه خودرو در شهر اوران كشور الجزاير با ما همكاري كنند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، يانيك بزارد، قائم مقام مدير عامل پژو درحوزه خريد در نشست سازندگان مدیران پژو و ایکاپ و نمایندگان تامین کنندگان برگزیده پروژه ایکاپ، با بيان اين كه در برنامه هاي جديد پژو، تيم خريد جهاني با هدف گسترده سازي سازمان خريد اين شركت راه اندازي شده است، اظهار داشت: ايران كشوري رقابتي از نظر انرژي و نيروي انساني است و از اين رو تمامي استانداردهاي كيفي خود را در اين كشور اعمال خواهيم كرد.

بزارد با تاكيد بر اين كه سابقه همكاري اين شركت با گروه صنعتي ايران خودرو طولاني بوده است، خاطرنشان كرد: ما به تمامي آنچه وعده داده ايم، تاكنون عمل كرده و اين راه را ادامه خواهيم داد.

وي توليد در ايران و صادرات قطعات به الجزاير را يكي از گزينه هاي پيش روي سازندگان ايراني عنوان كرد و گفت: گزينه دوم ايجاد خط توليد در اين كشور است كه در هر دو صورت به عنوان عضوي از پژو وارد اين پروژه خواهند شد.

بزاردهمچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جمع منتخب ، بهترین ها در حوزه کاری خود هستند بنابراین می توانند برای تامین لوازم یدکی برای کل بازار اروپا که برنامه جدید شرکت PSA  است  نیز پیش قدم شوند.

قائم مقام مدير عامل پژو درحوزه خريد آشنايي با شركت هاي جديد و تامين قطعات  مورد نياز بازارهاي اروپايي را از جمله فوايد حضور سازندگان در پروژه الجزاير برشمرد.

به دنبال ساخت کارخانه های جديد براي افزايش ظرفيت خود هستيم

مديرعامل ايكاپ در اين نشست با اشاره به اين كه اين همكاري مشترك تمامي زنجيره ارزش را پوشش مي دهد و براي نخستين بار در كشور اتفاق افتاده است، تصريح كرد: راهبردايكاپ ارائه بهترين كيفيت، قيمت و تحويل بموقع به مشتري است و در كنار آن، توسعه صنعت خودرو ايران براي ما اهميتي بسيار دارد.

معتمد با  اشاره به توليد نخستین دستگاه پژو 301 اضافه كرد: ميزان داخلي سازي خودرو تولید شده بیش از45 درصد است اين در حالي است كه تصور ما از توان خودمان  ابتدا كمتر از اين ميزان در این مدت کوتاه بود اما با توجه به توان مهندسی بالا برنامه ریزی  افزایش ساخت داخل این خودرو به 85 درصد در حال انجام است.

وي در ادامه داخلي سازي را نيازمند رابطه قوي ميان سازندگان داخلي و خارجي دانست و از برنامه ايكاپ براي ساخت کارخانه های جديد براي ارتقاء ظرفيت در آينده خبر داد.

 به دنبال تولید با کیفیت هستیم

آرنو پرارد، معاون فرانسوی خريد شرکت ايكاپ آخرين سخنران اين نشست بود كه با بيان نكات مهم هفتگانه ايكاپ در مراحل بعدي همكاري با تامين كنندگان بر لزوم رعايت اين موارد از سوي سازندگان تاكيد كرد.

 وی تصريح كرد: تامين كنندگان منتخبي كه در اين نشست حضور دارند، از اين پس بازيگران كليدي ما براي موفقيت هستند و نبايد فراموش كنند كه از اين نقطه به بعد وارد فاز مهمي از پروژه شده ايم.

پرارد همخواني با استانداردهاي پژو، حفظ كيفيت، دقت بالا، شفافيت، قدرت پيش بيني، عكس العمل به موقع براي حل مشكلات و كنترل قيمت را به عنوان معيارهاي هفتگانه ايكاپ برشمرد و افزود: مجموعه اين موارد در نهايت رقابت پذيري و افزايش توان صادراتي محصولات را براي ما در پي دارد و از اين رو، اهميت بسياري براي آنها قائل هستيم بگونه اي كه هر گونه كوتاهي مي تواند موجب توقف پروژه شود.

لازم به ذکر است استفاده از تامین کنندگان ایرانی برای زنجیره جهانی پژو ، در جلسات سطوح بالا مورد تاکید و  توافق مدیران ارشد ایران خودرو و PSA قرار گرفته بود .

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دعوت پژو از ایران خودرو برای مشارکت در پروژه الجزایر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است