Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
وزیری تاکید کرد:

تمرکز آپکو بر بهسازی بازار آشفته آپشن

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۷:۴۳ | کد خبر: CP- ۴۵۳۹ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو با تاکید بر اینکه چاره ای جز تمرکز بر علوم دانش بنیان در حوزه ی آپشن وجود ندارد تاکید کرد شرکت آپکو خواهد کوشید تا بازار آشفته ی آپشن را با تکیه بر علوم دانش بیان بهسازی کند.

به گزارش کارپرس، کیوان وزیری در حاشیه ی نمایشگاه خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار کارپرس تصریح کرد: برای بهسازی بازار آشفته ی آپشن چاره ای جز تکیه بر علوم دانش بنیان نخواهیم داشت و با بهره مندی از دانش خواهیم توانست وضعیت بازار آپشن را بهبود بخشیده و در نهایت بر تمایلات مخاطبین دنیای آپشن و سوق دادن آنان به سوی آپشن های استاندارد و ایمن اثر بخش باشیم.

مدیرعامل آپکو همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار کارپرس مبنی بر اینکه آیا نصب دزدگیر روی خودروهای دارای سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) را منطقی می دانید تصریح کرد: سیستم ایموبلایزر به خودی خود نوعی سیستم ضد سرقت محسوب می شود و دستگاه های دزدگیر نیز نوع دیگری از همین سیستم هستند بنا بر این صرف وجود سیستم ایموبلایزر روی خود به معنای آن است که آن خودرو در برابر سرقت ایمن خواهد بود و با این نگاه نصب دزدگیر روی خودروهای مجهز به ایموبلایزر ضرورت ندارد. اما ایموبلایزر در برابر سرقت های جزئی خودرو موثر نیست بنا براین وجود سیستم دزدگیر در جلوگیری از اینگونه سرقت ها موثر است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه آیا شرکت های متفرقه نصب آپشن و دزدگیر که مدعی اخذ تائیدیه از ایران خودرو هستند مورد تائید آپکو خواهند بود تاکید کرد متاسفانه تعداد شرکت ها و افرادی که چنین ادعایی دارند در سالهای اخیر افزایش یافته و حتی دیده شده که برخی افراد با نصب نشان آپکو در تعمیرگاه خود مدعی اخذ نمایندگی از آپکو شده اند حال آنکه هیچگونه رابطه ای بین آپکو و ایشان وجود ندارد! و بخشی از این افراد در حال سوءاستفاده از نام ایران خودرو و آپکو هستند. وی تصریح کرد البته اقدامات حقوقی لازم از طرف آپکو برای برخورد قانونی با این افراد در حال ساماندهی است بنابراین مشتریان ایران خودرو در صورت برخورد با شرکت هایی که مدعی اخذ نمایندگی یا تائیدیه از ایران خودرو هستند قبل از هر اقدامی با مراجعه به سایت و یا صفحات مجازی آپکو به نشانی opco.co.ir نام شرکت های مذکور را استعلام نموده و از اصالت نمایندگی یا تائیدیه مطمئن شوند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تمرکز آپکو بر بهسازی بازار آشفته آپشن

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است