Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رئيس ديوان محاسبات خبر داد:

بهبود قابل توجه ایران خودرو در امور مالی

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۶:۵۸ | کد خبر: CP- ۳۷۲۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
رئيس ديوان محاسبات كشور گفت: در دهه هشتاد ايران خودرو در كنار چند شركت ديگر،‌ يكي از بدهكارترين مجموعه ها به بنگاه ها و بانك هاي كشور بودند اما گزارش هاي مالي اين شركت در حال حاضر نشان مي دهد جهش قابل توجهي در امور مالي داشته و به شرايط طبيعي بازگشته است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، دكتر عادل آذر در حاشيه بازديد از سالن ها و خطوط توليد گروه صنعتي ايران خودرو اظهار كرد: پيشتر نيز از اين خودروسازي بازديد داشته ام اما امروز از جهات مختلف تفاوت كاملا معناداري را شاهد بوديم كه از اين جهت بايد از ‌سازمان گسترش و تيم مديريتي ايران خودرو قدرداني كرد.

دكتر عادل آذر ادامه داد: در شرايط تقريبا متلاطم صنعت و توليد كشور، مجموعه ايران خودرو از آرامش ويژه اي برخودار است كه اين آرامش در سايه تلاش ها و درايت سال هاي اخير به دست آمده است.

وي با بيان اينكه بهترين حمايت از  صنعت خودرو اين است كه بگذاريم مديران ايران خودرو كار خود را بكنند، افزود: گزارش هاي ارائه شده نشان مي دهد برنامه هاي هدفمند  و دقيقي در ابعاد مختلف از جمله صادرات، توسعه محصول و بهبود كيفيت براي آينده ايران خودرو وجود دارد.

رئيس ديوان محاسبات كشور با بيان اينكه تا رسيدن به استانداردهاي جهاني فاصله هايي در صنعت خودرو داريم كه بايد جبران شود،‌ اظهار داشت: از نظر كاهش هزينه تمام شده محصولات كه مورد اصرار  و تاكيد ما هست، اقدامات خوبي صورت گرفته كه اميدواريم با جديت بيشتري ادامه پيدا كند.

دكتر عادل آذر گفت: مشكلات و موانعي در امور جاري و كاري ايران خودرو از جمله تامين نقدينگي وجود دارد كه ديوان محاسبات كشور با وجود اينكه يك دستگاه نظارتي است اما مي تواند در حوزه هاي فاينانس و مديريت دارائي ها به عنوان يك كاتاليزور و تسهيل گر ورود كرده و حمايت هايي را از اين مجموعه انجام دهد.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بهبود قابل توجه ایران خودرو در امور مالی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است