به گفته وی، در وانت آریسان بهبودیافته، با بهرهگیری از موتور عرضی و انتقال قدرت به چرخ های جلو، ضمن حذف گاردان و دیفرانسیل و استفاده از اکسل جدید، ارتقای کیفی صورت گرفته و میزان ورود صدا به داخل کابین نیز به صورت محسوسی کاهش یافته است. هم چنین، از منظر میزان آلایندگی و قدرت نیز، علاوه بر بهبود قابل ملاحظه عملکردی موتور و اخذ همه استانداردهای اجباری، کاهش مصرف سوخت نیز حاصل شده است.
اخلاقی اظهار کرد: با بهره مندی از طراحی و ساخت شاسی یکپارچه جدید در آریسان بهبود یافته، محصول از استحکام بهتر و بالاتری برخوردار است.
وی تصریح کرد: از نظر تنوع رنگ نیز با توجه به اینکه خط تولید این محصول از ایران خودرو دیزل به سایت خراسان منتقل شده، از قابلیت های سالن رنگ خراسان برای تنوع بخشیدن به رنگ های این محصول متناسب با تقاضای مشتریان استفاده مطلوب خواهد شد.
مدیر پروژه وانت آریسان، از نصب سنسور دنده عقب در این محصول خبر داد و گفت: برخورداری از چراغ مه شکن در قسمت جلوی خودرو، بهبود در وضعیت تعلیق و ترمز، ارتقای سیستم سرمایش و گرمایش، تعویض صندلیها و حذف زاپاس بند از پشت صندلی شاگرد و انتقال به زیر اتاق بار همراه با حذف کانال گیربکس که افزایش فضای کابین و راحتی سرنشین را فراهم کرده، از جمله بهبودها و ارتقاهای صورت گرفته در این محصول است.
وی گفت: برنامه ریزی تولید آریسان برای امسال پنج هزار دستگاه بوده و در سال آینده نیز ۱۰ هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد. پس از عرضه و بر اساس تقاضای بازار، ارتقای ظرفیت تولید تا سالانه ۳۰ تا ۳۵ هزار دستگاه نیز وجود خواهد داشت.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان