Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در ایران و عراق؛

ایران خودرو آماده ارایه خدمات به زائران حسینی

سه شنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۴:۵۷ | کد خبر: CP- ۱۴۹۳ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مدیر عامل گروه صنعنی ایران خودرو گفت: در ایام اربعین حسینی، 30 نمایندگی، 109 گروه سیار، 2 تعمیرگاه مجهز صحرایی و 12 فروشگاه در استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به زائران حسینی خدمات خودرویی با 20 درصد تخفیف ارایه می کنند.
به گزارش کار پرس، هاشم یکه زارع روز دوشنبه با اشاره به ایجاد 2تعمیرگاه صحرایی مجهز با مساحت 500 متر مربع در نقطه صفر مرزی در چزابه و مهران برای ارایه خدمات خودرویی به زائران حسینی، اظهارکرد: 600 نفر از کارکنان شبکه خدمات ایران خودرو در اجرای این طرح در ایران و عراق مشارکت دارند.

وی افزود: علاوه بر تعمیرگاه های ایجاد شده، 104 اکیپ سیار خودرویی، موتور سوار و خودروبر در ایران نیز با امکانات و تجهیزات کامل ضمن حضور در مسیر تردد زائران بدون دریافت وجه نسبت به ارایه خدمات بین راهی اقدام خواهند کرد.

او ادامه داد: برای اولین بار 5 اکیپ مجهز امداد ایران خودرو نیز با استقرار در مسیر نجف به کربلا به خودروهای تولید ایران خودرو خدمات ارایه می کنند.

مدیرعامل ایران خودرو، تجربه سال گذشته و ارایه خدمات به 2700 دستگاه خودرو زوار حسینی در استان های مرزی را در طراحی و اجرای برنامه امدادی ایران خودرو در اربعین سال جاری بسیار راهگشا عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای اجرای این طرح که در نوع خود به لحاظ گستره، نوع خدمات، امکانات فراهم شده و تعداد نیروی کارشناس کم نظیر است از حدود 4 ماه قبل و با صرف 2100 نفر ساعت، از سوی شرکت ایساکو آغاز شده و اجرای آن تا پایان بازگشت زوار حسینی از عراق ادامه خواهد داشت.


منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران خودرو آماده ارایه خدمات به زائران حسینی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است