Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با مشاركت ايران خودرو ديزل آغاز شد:

تحويل هزار دستگاه ميني بوس شهري به ناوگان حمل و نقل عمومي كشور

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۹ | کد خبر: CP- ۱۱۱۳۱ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
تحويل هزار دستگاه ميني بوس شهري با مشاركت ايران خودرو ديزل و با حضور معاون عمران و توسعه شهري وزارت كشور به ناوگان حمل و نقل عمومي آغاز شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مديرعامل ايران خودرو ديزل در مراسم واگذاري ميني بوس ها با اشاره به توانمندي هاي ايران خودرو ديزل و شركت‌هاي تابعه، از آمادگي توليد انواع محصولات تجاري با ظرفيت بالا در اين مجموعه صنعتي خبر داد و گفت: با مساعدت مشتريان عمده اي همچون شهرداري‌ها و ديگر ارگانها، اين شركت دوباره بتواند از تمام ظرفيت هاي توليد خود بهره ببرد.

مهدي يونسيان با اشاره به اين كه بيشترين مشتري محصولات مسافري سازمان ها و ارگانها هستند افزود: با تعاملات بيشتر و به اشتراك گذاري نيازهاي فني مورد نظر طرفين مي‌توان محصولات مورد نظر را با توانايي فني و مهندسي و با ظرفيت توليد بالا در اختيار سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار داد.

مديرعامل ايران خودرو ديزل همچنين با درخواست مساعدت و تامين هر چه بهتر نقدينگي اين پروژه ها ابراز اميدواري كرد: با تحقق اين مساعدت ها هيچ گونه محدوديتي براي تامين و تدارك اوليه توليد و انجام ان و درنهايت تحويل محصولات وجود نخواهد داشت.

وي با اشاره به اين كه نوسازي و تعميرات اتوبوس هاي فرسوده و مستهلك درون شهري كه درسطح شهرها تردد دارند هر ساله هزينه هاي كلاني را بر دوش شهرداري ها مي‌گذارد، از آمادگي كامل ايران خودر ديزل براي بازسازي اين اتوبوس ها خبر داد و خاطرنشان كرد: اين اتوبوس ها با يك سوم قيمت اتوبوس نو در ايران خودرو ديزل بازسازي و تعمير شده و به ناوگان اتوبوس راني شهرها بازگردانده مي شوند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تحويل هزار دستگاه ميني بوس شهري به ناوگان حمل و نقل عمومي كشور

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است