Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
طی ۲۰ روز اخير:

ایران خودرو تولید خود را به ۱۸۰۰ دستگاه در روز رساند

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸ | کد خبر: CP- ۱۰۱۶۷ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
با افزايش تيراژ توليد روزانه و بازگشت رونق به خطوط توليد گروه صنعتي ايران خودرو، اين خودروساز تعداد تحويل روزانه خودرو به مشتريان را به طور متوسط به بالاي 1800 دستگاه رساند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، درحال حاضر به طور متوسط روزانه دوهزار دستگاه خودرو در سايت هاي توليدي گروه صنعتي ايران خودرو به توليد مي رسد و به همين ترتيب تعداد تحويل خودرو به مشتريان نيز افزايش يافته است به گونه اي كه از هفته پاياني بهمن ماه، تحويل روزانه، عدد سه هزار دستگاه را نيز تجربه كرده است.

برمبناي اين گزارش، درحال حاضر توليد و تحويل در ايران خودرو به شرايط يكنواختي رسيده و اين موضوع سير نزولي قيمت خودرو در حاشيه بازار را به دنبال داشته است.

فروش فوري 20 درصد از توليدات روزانه ايران خودرو كه كمتر از 4 درصد تعهدات اين خودروساز است و افزايش عرضه، علاوه بر ايجاد تعادل در بازار، سبب شده خودروهاي فروش رفته به دست مشتريان واقعي و نهايي برسد.

گروه صنعتي ايران خودرو ضمن عذرخواهي از مشتريان بابت تاخيرهاي ناخواسته ايجاد شده در تحويل خودروها، ياددآور مي شود، حقوق مشتريان از منظر پرداخت سود مشاركت و جريمه ديركرد محفوظ بوده و اين خودروساز متعهد به محاسبه و پرداخت كامل مبالغ مطابق با قرارداد منعقد شده با مشتريان است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران خودرو تولید خود را به ۱۸۰۰ دستگاه در روز رساند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است