Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ایران خودرو اعلام کرد:

فروش فوری پنج هزارو هفتصد خودرو طی هشت روز

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۰۱۰۰ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
گروه صنعتي ايران خودرو پس از صدور مجوز اختصاص 20 درصد از توليدات روزانه خود به فروش فوري از سوي وزارت صمت، تعداد 5هزار و 700دستگاه خودرو را به صورت فوري از سي‌ام بهمن، در هشت روز، به فروش رسانده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در مجموع اسناد تعداد 35هزار و 405دستگاه خودرو از ابتداي بهمن تا روز يازدهم اسفندماه صادر شده و همين تعداد خودرو به مشتريان تحويل داده شده است كه برمبناي نظرات كارشناسان بازار، با افزايش عرضه، قيمت خودرو در روزهاي اخير با سير نزولي همراه بوده است.

براساس این گزارش، تعداد توليد با شيب كم به علت مشكلات قطعه سازان به واسطه تحريم و مشكل نقدينگي، سبب كاسته شدن عرضه به بازار شد و افزايش تقاضاي واقعي در روزهاي پاياني سال، به كمبود خودرو در بازار دامن زد.

این گزارش می افزاید، با توجه به شرايط ايجاد شده در بازار خودرو،‌ با دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو،‌ اين خودروساز به عنوان تامين كننده اصلي بازار، كارگروه هاي تخصصي براي تحليل وضعيت در هفته هاي گذشته تشكيل داده تا قيمت بازار خودروها را به قيمت هاي كف هفته اول بهمن ماه كاهش دهد كه به اذعان كارشناسان بازار، اين هدف درحال محقق شدن است به گونه اي كه قيمت در بازار آزاد سير نزولي در پيش گرفته است.

گروه صنعتي ايران خودرو به منظور دست يابي به اين هدف و كاهش و يا تثبيت قيمت خودرو در بازار آزاد، برنامه‌ريزي مجدد و تخصيص منابع حاصل از فروش به قطعه سازان براي افزايش توان توليد را در دستور كار قرار داد. اين خودروساز به منظور حمايت از حقوق مصرف كنندگان واقعي برنامه فروش 20 درصد از توليد روزانه به صورت فوري را به اجرا گذاشت و محدوديت هايي از جمله امكان ثبت نام فقط يك دستگاه خودرو براي هر كد ملي، عدم ثبت نام در 18 ماه گذشته براي محصولات ايران خودرو و حداقل سن 18 سال را اعمال كرد.

همچنين در طرح هاي فروش فوري روزانه كاهش اختصاص خودرو به مشترياني كه در گذشته بيش از يك ثبت نام داشته اند و عدم تخصيص خودرو به مشتريان حقوقي به عنوان عوامل محدود كننده درنظر گرفته شد.

پيش بيني مي شود، با افزايش عرضه و تحويل خودروها در فروش فوري، كاهش قيمت در بازار ادامه داشته و شرايط مطلوب تري براي تامين نياز از سوي مشتريان واقعي و نهايي فراهم شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش فوری پنج هزارو هفتصد خودرو طی هشت روز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است