Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با امضاي تفاهم نامه همكاری:

ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی پیوست

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳ | کد خبر: CP- ۱۰۰۲۱ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
با امضاي تفاهم نامه همكاري اقتصادي با استانداري خراسان رضوي، شركت ايران خودرو خراسان به عنوان معين اقتصادي بخش احمدآباد شهرستان مشهد تعيين شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، اين تفاهم نامه در راستاي پياده سازي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در منطقه، ميان رزم حسيني استاندار خراسان رضوي و زاهدي فرد مديرعامل شركت ايران خودرو خراسان منعقد و شركت ايران خودرو خراسان به عنوان شانزدهمين معين اقتصاد مقاومتي خراسان رضوي تعيين شد.

استاندار خراسان رضوي در حاشيه بازديد از سالن هاي توليدي ايران خودرو خراسان ضمن ابراز خرسندي از حضور اين شركت در منطقه اظهار كرد: ايران خودرو خراسان ظرفيت اقتصادي خوبي براي كمك به اجراي طرح توسعه اقتصاد مقاومتي در منطقه بينالود و ارتقاي اين منطقه ايجاد كرده است.

رزم حسيني با ابراز خرسندي از استقبال و پذيرش مسئوليت ايران خودور خراسان براي ورود به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتي كه در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري اجرا مي شود گفت: اميد است با همت مردم منطقه و همراهي آنان شاهد توسعه ايمن منطقه و بهبود معيشت مردم باشيم.

بيژن زاهدي فرد مديرعامل ايران خودرو خراسان با اشاره به این موضوع که ظرفيت توليد اين شركت روزانه 700 دستگاه خودرو است اظهار داشت: در شركت ايران خودرو خراسان تعداد پنج هزار نفر به صورت مستقيم مشغول به كار هستند كه هزار و 600 نفر از آن ها از افراد بومي منطقه هستند و اين موضوع تاثير بسزايي در پيشگيري از مهاجرت در منطقه داشته است.

لازم به ذكر است، طرح عملياتي معين كه در استانداري خراسان رضوي اجرايي شده، براساس مفهومي تحت عنوان «مثلث توسعه اقتصادي خراسان رضوي» سه ضلعي تعريف شده كه در قاعده آن بخش خصوصي و ساير اضلاع آن كارگزاران حكومتي و نمايندگان مجلس قرار داشته و ائمه جمعه در مركز اين مثلث نقش نظارتي را برعهده دارند. در اين طرح شركت‌ها در كنار دستگاه اجرايي، مجموعه حاكميتي، امام جمعه و نمايندگان مجلس، حوزه اقتصادي منطقه خود را به عنوان معين اقتصادي مديريت مي كنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی پیوست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است