گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و نیز عمل به مسوولیتهای اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرحهای فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص میدهد.
مدیرعامل ساپکو افزایش مقیاس تولید را اصلیترین رهیافت دستیابی به قیمت رقابتی محصول خواند و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینههای سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم.
معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: روند صدور ایساکو کارت صرفا به دلیل پیچیدگی سیستم بانکی با سرعتی کمتر از زمان مورد نظر شرکت ایساکو پیش رفته است، اما بانکهای عامل وعده دادهاند تا با سرعت هر چه بیشتر فرآیند را اجرایی کنند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو خبر داد
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با بیان اینکه تولید پژو ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک در رنگهای مختلف، براساس نظرسنجی از بازار و مشتریان صورت گرفته است، گفت: این خودرو از ویژگیهایی نظیر طراحی زیبا و اسپرت، چالاکی، قابلیتهای دینامیکی بالا و نیز مصرف سوخت پایین بهرهمند است.
برنامههایی که مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایرانخودرو اعلام کرده و عزم راسخ وی برای تحقق آن به دور از شعار، نشان میدهد بزرگترین خودروساز خاورمیانه در آستانه عبور از شرایط بحرانی و رسیدن به روزهای اوج خود قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت محصولات، خروج از زیان دهی نماد «خودرو» و حفظ حقوق سهامداران را از اولویت های این خودروساز دانست.
همخوانی برنامه های خطیبی با نیازهای مبرم صنعت خودرو و بیان این دغدغه ها نشان میدهد که در دوره مدیریت خطیبی می توان اتفاقات خوبی را برای قطب اول تولید کشور متصور بود. در این اجرای این برنامهها انتظار می رود که مسوولان اجرایی نیز از هیچ تلاشی مضایقه نکنند تا شاهد تحول عملی در صنعت خودرو باشیم.
مدیرعامل ساپکو در نشست عارضهیابی کیفی قطعات تاکید کرد؛
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور تقویت رویکردهای ارتقای کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، نشست هم اندیشی و عارضه یابی کیفی قطعات خودرو با حضور سازندگان شبکه تامین در شرکت ساپکو برگزار شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جمع قطعه سازان:
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در نشست با قطعه سازان، برنامههای این گروه صنعتی در زمینه افزایش تیراژ تولید، تغییر در ترکیب و تنوع تولید، افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و برقراری تعامل کارآمدتر با قطعهسازان را تشریح کرد.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تامین نیاز بازار، شبکه تامین این گروه صنعتی با همدلی و عزم جهادی خود و در سایه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش خودروهای کف پارکینگ بسیج شدند.
بازار خودرو مهمان تازه و متفاوتی با نام تارا دارد. پس از چند دهه، خودرویی جدید بر پایه پلتفرمی کاملا مدرن از سوی ایرانخودرو طراحی شده و به مرور در حال ورود به خیابان ها است.
قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو از عرضه ۳۸۷ هزار و ۶۶۶ دستگاه خودرو به بازار تا پایان هفته سوم بهمنماه و افزایش تجاری سازی محصولات در روزهای اخیر خبر داد.