Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عملیات امداد خودرو ایران خبر داد:

طرح زمستانی امداد خودرو ایران با حضور ۱۵۰۰ اکیپ مجهز

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۵ | کد خبر: CP- ۹۱۷۴ | سرویس: امداد خودرو سایپا
کارپرس:
مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران گفت: ۱۵۰۰ اکیپ امدادخودرو در طرح زمستانی حضور دارند و به تناسب طرح، تمام قطعات زمستانی خودرو‌ها در سبد اکیپ‌ها به روزرسانی شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، حضور ۱۵۰۰ اکیپ امدادخودرو در طرح زمستانیرسول رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره طرح زمستانی امداد خودرو ایران اظهار کرد: به دلیل اینکه بزرگترین ناوگان امدادی را در اختیار دارم هر ساله در رزمایش زمستانی پلیس راه شرکت می‌کنیم.

وی افزود: ۱۵۰۰ اکیپ امدادخودرو در طرح زمستانی حضور دارند و به تناسب طرح، تمام قطعات زمستانی خودرو‌ها در سبد اکیپ‌ها به روزرسانی شده است.

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران با اشاره به شرایط متفاوت محور‌ها در استان تهران گفت: در تمام هفت مسیر ورودی و خروجی تهران ۷ پایگاه ثابت ایجاد شده و همه این پایگاه‌ها به قطعات مرتبط به طرح زمستانی مجهز شدند که برای تجهیز هر پایگاه به قطعات موردنیاز بین ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

رمضانی با بیان اینکه در داخل شهر تهران ۵۲۰ اکیپ مجهز شدند خاطرنشان کرد: بر اساس بیشترین تراکنشی که امداد در آن مسیر‌ها صورت گرفته اکیپ‌ها مستقر شدند و در صورت درخواست به محل‌هایی که نیاز به امداد دارند حرکت خواهند کرد.

وی میانگین زمان رسیدن اکیپ‌های امدادی در سطح کشور را ۲۵ دقیقه عنوان کرد.

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران درباره نحوه ارائه خدمات در زمان‌های یکطرفه شدن جاده چالوس افزود: به دلیل وجود پایگاه‌های ثابت در این محور با هماهنگی با پلیس در زمان‌هایی که جاده یکطرفه می‌شود ۶۰ تا ۷۰  درصد اکیپ‌های امدادی به ابتدای جاده از سمتی که یک طرفه می‌شود قرار می‌گیرند تا کار امداد رسانی به موقع انجام شود.

رمضانی تصریح کرد: طرح زمستانی امداد خودرو که از ابتدای دی ماه آغاز شده تا ۲۷ اسفند و قبل از آغاز امداد نوروزی ادامه خواهد داشت.

 

 

car emdadkhodro 10 4 3

car emdadkhodro 10 4 2

car emdadkhodro 10 4 4

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح زمستانی امداد خودرو ایران با حضور ۱۵۰۰ اکیپ مجهز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است