Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در آستانه بازگشت؛

سایپا به استقبال زائرین اربعین می رود

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۴ | کد خبر: CP- ۴۳۶۴ | سرویس: امداد خودرو سایپا
کارپرس:
مدیرعامل امدادخودرو سایپا در ادامه بازدید از پایگاه های ثابت و سیار امداد خودرو سایپا، بر خدمات رسانی به تمامی مسافران کربلای معلی تاکید کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، بهزاد پناهی گفت: به منظور آرامش خاطر دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا، خدمات امدادی به مسافران کربلا معلی از تاریخ 10 الی 23 آبان ماه به صورت رایگان اجرا خواهد شد و ناوگان امدادی در آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در سراسر ایران هستند.

پناهی که در بازدید از پایگاه ها و نمایندگی های شبانه روزی گروه سایپا در مرزهای غربی سخن می گفت، تاکید کرد: طرح خدمات و امداد اربعین بسیار اهمیت دارد و شرکت امداد خودرو سایپا، امداد گران، نمایندگی های کشیک ثابت و سیار و انجمن های صنفی مجاز سایپا به خوبی به وظایف خود عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی در بازگشت به تمامی مسافران کربلا خواهند داشت.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا با ابراز رضایت از ارائه خدمات امدادی به مسافران اربعین حسینی، رضایت و خشنودی مسافران کربلا را از اهداف اصلی طرح خدمات و امداد اربعین سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی سایپا این هدف محقق شده است.

پناهی در ادامه به زائران توصیه کرد: در بازگشت از کربلای معلی حتما با صبر و حوصله رانندگی کنند و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات و امداد در هر ساعت از شبانه روز با شماره 096550 تماس بگیرند




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سایپا به استقبال زائرین اربعین می رود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است