با حضور ۱۷۰۰ گروه امدادی؛

امداد نوروزی ۹۸ سایپا از ۲۵ اسفند استارت می خورد

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۰۲۵۲ | سرویس: امداد خودرو سایپا
کارپرس:
طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از روز شنبه 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد یافت. این در حالیست که مراسم افتتاح این طرح صبح امروز با حضور مدیران ارشد سایپا و پلیس راهور با رژه ناوگان امدادی این شرکت برگزار گردید.

به گزارش کارپرس، مدیرعامل شرکت سایپا یدک در مراسم افتتاحیه امداد نوروزی سایپا تاکید کرد اولویت ناوگان خدماتی گروه سایپا ارائه خدمات امدادی به مشتریان این شرکت در حداقل زمان خواهد بود اما در صورت لزوم نیروهای امدادی این شرکت از ارائه خدمات به خودروهای سایر شرکت ها و برندها دریغ نخواهند کرد.

 پناهی تصریح کرد برای مشترکینی که خودروی آنها تحت پوشش گارانتی است هزینه ارائه خدمات ازجمله حمل، تعویض قطعات مورد نیاز و اجرت تعمیر رایگان خواهد بود همچنین برای خودرو هایی با سن زیر 5 سال راه اندازی خودرو رایگان است و این دسته از مشتریان تنها برای تعویض قطعات مورد نیاز هزینه دریافت می شود. شایان ذکر است ارائه خدمات به غیر مشترکین طبق تعرفه های اعلام شده انجام خواهد پذیرفت.

وی در خصوص مدت زمان رسیدن امدادگران به محل خودروی مشتری عنوان کرد: در طول سال زمان رسیدن امدادگر بصورت میانگین حدود 33 دقیقه است و برنامه سال آینده ما این است که این زمان را به زیر 30 دقیقه برسانیم.

پناهی افزود در طرح امداد نوروزی 98 بیش از 1700 خودرو در حالت آماده باش بوده و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیر عامل سایپا یدک افزود: تمامی قطعات مورد استفاده در امداد خودرو که با برند سایپا ارائه می شود دارای هولوگرام و مورد تائید این شرکت بوده و دارای کیفیت مطلوب است.

وی در پایان گفت: مشتریان محترم گروه سایپا در صورت بروز هرگونه مشکل و نارضایتی از ارائه خدمات امدادی می توانند با شماره تماس 096550 تماس حاصل نموده و در کمترین زمان ممکن به شکایات، انتقادات و پیشنهادات آنان رسیدگی خواهد شد.

 emdadsaipa yadak 12 1emdadsaipa yadak 12 2emdadsaipa yadak 12 3emdadsaipa yadak 12 4emdadsaipa yadak 12 5emdadsaipa yadak 12 6emdadsaipa yadak 12 7emdadsaipa yadak 12 8emdadsaipa yadak 12 9emdadsaipa yadak 12 10emdadsaipa yadak 12 11emdadsaipa yadak 12 12emdadsaipa yadak 12 13emdadsaipa yadak 12 14emdadsaipa yadak 12 15emdadsaipa yadak 12 16emdadsaipa yadak 12 17emdadsaipa yadak 12 18emdadsaipa yadak 12 19

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

امداد نوروزی ۹۸ سایپا از ۲۵ اسفند استارت می خورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است