به گزارش کارپرس، مدیرعامل شرکت سایپا یدک در مراسم افتتاحیه امداد نوروزی سایپا تاکید کرد اولویت ناوگان خدماتی گروه سایپا ارائه خدمات امدادی به مشتریان این شرکت در حداقل زمان خواهد بود اما در صورت لزوم نیروهای امدادی این شرکت از ارائه خدمات به خودروهای سایر شرکت ها و برندها دریغ نخواهند کرد.
وی در خصوص مدت زمان رسیدن امدادگران به محل خودروی مشتری عنوان کرد: در طول سال زمان رسیدن امدادگر بصورت میانگین حدود 33 دقیقه است و برنامه سال آینده ما این است که این زمان را به زیر 30 دقیقه برسانیم.
پناهی افزود در طرح امداد نوروزی 98 بیش از 1700 خودرو در حالت آماده باش بوده و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
مدیر عامل سایپا یدک افزود: تمامی قطعات مورد استفاده در امداد خودرو که با برند سایپا ارائه می شود دارای هولوگرام و مورد تائید این شرکت بوده و دارای کیفیت مطلوب است.
وی در پایان گفت: مشتریان محترم گروه سایپا در صورت بروز هرگونه مشکل و نارضایتی از ارائه خدمات امدادی می توانند با شماره تماس 096550 تماس حاصل نموده و در کمترین زمان ممکن به شکایات، انتقادات و پیشنهادات آنان رسیدگی خواهد شد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان