Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به مناسبت دهه فجر:

دو خدمت جدید در امدادخودرو ایران معرفی می شود

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۷:۱۹ | کد خبر: CP- ۹۷۰۰ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
مدیرعامل امداد خودرو ایران از رونمایی دو خدمت جدید این شرکت همزمان با دهه فجر خبر داد. شرکت امداد خودرو ایران در راستای تکریم هر چه بیشتر مشتریان و با هدف گسترش خدمات امدادی در ایام دهه مبارک فجر از دو خدمت جدید "امداد گلس" و" تعمیرات در محل" رونمایی خواهد کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، شهرام صالحی مدیرعامل با اشاره به خدمت جدید امداد گلس اظهار داشت: در خدمت جدید امداد گلس، مشتریان می توانند بدون مراجعه به شبکه تعمیرگاهی و در محل مورد نظر خدمات تعمیر و تعویض شیشه خودرو را دریافت کنند.

car isaco 11 10

مدیرعامل امداد خودرو ایران همچنین انجام تعمیرات در محل بر اساس خواست مشتری و در زمان تعیین شده را دومین خدمت جدید این شرکت اعلام و تصریح کرد: انجام تعمیرات در محل بر اساس درخواست مشتری و در زمان تعیین شده توسط مشتری خدمت جدید دیگر شرکت امداد خودرو ایران به مشترکان است که در غالب نیو اتوکلیک و از طریق اپلیکیشن ایساکو ارائه می شود.

صالحی اضافه کرد: در خدمت جدید امداد خودرو ایران مشتری می تواند از طریق اپلیکیشن ایساکو در بخش اتو کلیک رفته و خدمات مورد نیاز و زمان آن را تعیین نماید تا امدادگر به محل اعزام و خدمت مورد درخواست را به مشتری ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در خدمت امدادی جدید علاوه بر سرویس هایی که به صورت منظم برای خودرو تعریف شده، مشتریان می توانند تعمیرات بقیه اجزای خودرو را در محل مورد نظر و بر اساس زمان مورد درخواست دریافت کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دو خدمت جدید در امدادخودرو ایران معرفی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است