Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در امداد خودرو ایران؛

زمان انتظار امداد خودرو به زیر ۲۴ دقیقه رسید

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۰ | کد خبر: CP- ۹۴۵۵ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
به گفته مهدی عباسی در شرکت امداد خودرو ایران، مدت زمان انتظار برای دریافت امداد خودرو به کمتر از ۲۴ دقیقه رسیده است.
به گزارش کارپرس، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی امداد خودرو ایران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدت زمان انتظار برای رسیدن امدادگران به محل امدادخواه برای ارائه خدمات امدادی به کمتر از ۲۴ دقیقه کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه خدمات طی سال‌های مختلف و با توجه به نیازهای مشتریان، در حال حاضر  عمده‌ترین فعالیت شرکت هوشمندسازی خدمات امدادی و خدمات پاسخگویی است. در امداد سیار، پاسخگویی به مشتری از مرکز پاسخگویی ایران‌ خودرو آغاز می‌شود. پس از ثبت درخواست مشتری از طریق مرکز پاسخگویی یا اپلیکیشن، مناسب‌ترین امدادگر که در فاصله کمتر به مشتری و مجهز به قطعات مورد نیاز باشد، به محل امدادخواه اعزام می‌شود.

عباسی در رابطه با استانداردسازی ناوگان حمل تصریح کرد: در گذشته گاها برای حمل همه خودروها از یک ناوگان استفاده می‌کردیم که با توجه به متفاوت بودن سپر و شاسی انواع خودروها، باعث آسیب برخی خودروها می‌شد، در این زمینه ناوگان حمل استاندارد شده و همگی مجهز به سه جک شده‌اند که امکان حمل همه خودروها با انواع سپرها و شاسی‌ها را بدون آسیب به خودرو دارند.

وی خاطرنشان کرد: در انتهای ارائه خدمات امدادی، برای مشتری از طرق پیامک فاکتور و نظرسنجی ارسال می‌شود تا مشتری میزان رضایت خود از خدمت ارائه شده را به صورت عدد از یک تا پنج اعلام کند و در صورتیکه رضایت مشتری کم باشد، بلافاصله همکاران تماس گرفته و علت را جویا می‌شوند.

همچنین در این نشست رسول رمضانی - مدیر عملیات مناطق امداد خودرو ایران - اظهار کرد: در غیر از مواردی که حمل صورت می‌گیرد، مواردی که انجام می‌شود براساس نوع مصرف خودرو، فارغ از اینکه نوع خودرو چیست، به همه خودروها خدمات عمومی ارائه می‌شود. البته برخی از شرکت‌های امدادی نامعتبر توان تشخیص ایراد خودرو را ندارند و هزینه‌های زیادی از جمله حمل خودرو را به مشتریان تحمیل می‌کنند.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

زمان انتظار امداد خودرو به زیر ۲۴ دقیقه رسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است