وی ادامه داد: با توجه به توسعه خدمات طی سالهای مختلف و با توجه به نیازهای مشتریان، در حال حاضر عمدهترین فعالیت شرکت هوشمندسازی خدمات امدادی و خدمات پاسخگویی است. در امداد سیار، پاسخگویی به مشتری از مرکز پاسخگویی ایران خودرو آغاز میشود. پس از ثبت درخواست مشتری از طریق مرکز پاسخگویی یا اپلیکیشن، مناسبترین امدادگر که در فاصله کمتر به مشتری و مجهز به قطعات مورد نیاز باشد، به محل امدادخواه اعزام میشود.
عباسی در رابطه با استانداردسازی ناوگان حمل تصریح کرد: در گذشته گاها برای حمل همه خودروها از یک ناوگان استفاده میکردیم که با توجه به متفاوت بودن سپر و شاسی انواع خودروها، باعث آسیب برخی خودروها میشد، در این زمینه ناوگان حمل استاندارد شده و همگی مجهز به سه جک شدهاند که امکان حمل همه خودروها با انواع سپرها و شاسیها را بدون آسیب به خودرو دارند.
وی خاطرنشان کرد: در انتهای ارائه خدمات امدادی، برای مشتری از طرق پیامک فاکتور و نظرسنجی ارسال میشود تا مشتری میزان رضایت خود از خدمت ارائه شده را به صورت عدد از یک تا پنج اعلام کند و در صورتیکه رضایت مشتری کم باشد، بلافاصله همکاران تماس گرفته و علت را جویا میشوند.
همچنین در این نشست رسول رمضانی - مدیر عملیات مناطق امداد خودرو ایران - اظهار کرد: در غیر از مواردی که حمل صورت میگیرد، مواردی که انجام میشود براساس نوع مصرف خودرو، فارغ از اینکه نوع خودرو چیست، به همه خودروها خدمات عمومی ارائه میشود. البته برخی از شرکتهای امدادی نامعتبر توان تشخیص ایراد خودرو را ندارند و هزینههای زیادی از جمله حمل خودرو را به مشتریان تحمیل میکنند.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان