Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بصورت همزمان در سراسر کشور؛

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز به کار کرد

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۳۳ | کد خبر: CP- ۲۵۱۳ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
روز چهارشنبه، 25 اسفندماه جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو در یک نشست خبری در هتل المپیک تهران و بصورت همزمان در سراسر کشور آغاز به کار کرد. در این مراسم همزمان با تهران بصورت ویدئو کنفرانس چهار شهر اصفهان، همدان، مشهد و رشت نیز مراسم افتتاح منطقه ای برگزار کردند.

به گزارش کارپرس، بعد از به نمایش در آمدن یک فیلم از امداد خودرو ایران و قرائت مرام نامه این شرکت، رضا حسینی مدیرعامل ایساکو سخنان خود را در غالب یک ارئه در رابطه با جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز کرد.

مدیر عامل ایساکو گفت: به منظور اجرای این طرح، از امروز تا 15 فروردین ماه 96 امداد خودروی ایران فعالیت خدماتی خود را در سراسر کشور و در دو شیفت شروع می کند. در این طرح 411 نمایندگی فعال مشارکت خواهند داشت. همچنین 2093 گروه امداد رسانی سیار در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان ایران خودرو خواهند بود.

رضا حسینی با اشاره به این موضوع که ممکن است خدمات تعمیرگاهی سنگین برای خودرو های در راه مانده لازم باشد گفت: "در 4 محور پر تردد کشور همچون قم ، فیروزکوه، هراز و چالوس ، مراکز شبانه روزی خدمات رسانی با حضور تعمیرکاران مجرب بر پا شده است."

حسینی همچنین مساله کنترل کیفیت خدمات توسط واحد نظارتی ایساکو را مطرح کرد و تاکید داشت که هموطنان در سفر های نوروزی خود در صورت نیاز به خدمات حتما از نمایندگی های مجاز و امداد خودرو معتبر خدمات خود را دریافت کنند.

مدیر عامل ایساکو در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مدت زمان انتظار جهت رسیدن نیرو های امدادی بیان داشت: قصد داریم به عدد 25 دقیقه دست یابیم، این در صورتی است که مدت زمان انتظار در سایر نقاط دنیا حدود 30 دقیقه است."

رضا حسینی با اشاره به آمار 233 عددی شکایات در سال گذشته گفت: فقط 122 شکایت مربوط به کمبود قطعات بوده و بیشترین شکایات مربوط به در دسترس نبودن ناوگان های خدماتی بوده است.

وی در نهایت از راه اندازی ربات تلگرام ایران خودرو و برگزاری مسابقه عکاسی از همین طریق خبر داد و تصریح کرد هموطنان می توانند از طریق ربات تلگرامی ایران خودرو به آدرس irankhodro_robot و نرم افزار ایساکو می توانند با ما در ارتباط باشند.

هموطنان جهت دریافت خدمات امدادی میتوانند با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند و پس از آن خدمت رسانی نیرو های کشیک در کمترین زمان ممکن برای آن ها صورت می گیرد.

در پایان، جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با رژه موتورسواران و خودرو های امدادی در محوطه هتل المپبک به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- گزارش تصویری مرتبط

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز به کار کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است